espenbr Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) hei, jeg tenkte å kjøpe en ny stasjonær pc, som skal brukes mest til gaming. er student så har ikke så masse penger, så tenkte max 5-6k for alt sammen(uten skjerm), helst billigere=) har ikke så alt for god peiling på å sette sammen pcer, så håpte på at noen kunne hjelpe meg litt med å sette opp en pc som greit klarer age of conan uten å hakke. Takk på forhånd! Edit: Satt sammen denne.. noen som veit om komponentene passer overens? https://prisguiden.no/calc_waggon.php?waggon_id=80631 Endret 21. august 2008 av espenbr Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 linken funker ikke, du må gjøre handlevogn tilgjengelig for alle... man lager ei meget fin maskin i dag rundt 5K Lenke til kommentar
espenbr Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 linken funker ikke, du må gjøre handlevogn tilgjengelig for alle... man lager ei meget fin maskin i dag rundt 5K sånn! da har jeg satt handlekurven tilgjengelig for alle! gidder du poste link til den pcen du har satt sammen ell ? =) Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 får ikke linken til å virke ennå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå