madcat Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 De 2 siste dagene har jeg ike klart å komme inn på hotmail innboxen min, heller har andre ikke klart å komme inn på sin ved bruk av min pc, jeg har msn messenger og den bruker jo hotmail adresse og det går fint. Hva kan det være? Det har ikke vært slik før. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Skaff deg en annen mail levrandør. Netcom ( gratis ) Spray ( Gratis ) Start ( gratis ) alle er bedre en Hotmail, og Netcom har støtte for POP av det jeg vet... de andre vet jeg ikke Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 sjekk mail fra msn, hvis du mangler en plug-inn så får du beskjed når du skal laste ned den, ellers kan det hende du har svart nei til å sende ukryptert datta eller hva det heter, eller at du har blokket cookies eller noe Lenke til kommentar
madcat Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 hvordan får jeg sjekket mail fra msn når jeg ikke kalrer å komme inn på innboxen engang. Det med cookies, hvor får jeg gjort noe med det??nøyaktig beskrivelse(er ganske ny med data)... Lenke til kommentar
molly Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 hvordan får jeg sjekket mail fra msn når jeg ikke kalrer å komme inn på innboxen engang. Hva med å sjekke et annet sted, evt. bare en annen linje. (noen venner av deg har vel oppkobling muligens.) molly Lenke til kommentar
madcat Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 det går å komme inn med annen maskin Lenke til kommentar
madcat Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 kan det være ett virus??jeg har skannet pc med virusprogramm, men det ble negativt Lenke til kommentar
madcat Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 kan det være noe med innformasjonskapsler???? Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 hvordan får jeg sjekket mail fra msn når jeg ikke kalrer å komme inn på innboxen engang. Hva med å sjekke et annet sted, evt. bare en annen linje. (noen venner av deg har vel oppkobling muligens.) molly Win XP!!Trykk på start, gå inn i kontrollpanel, trykk på alternativer for internett-trykk slett informasjonskapsler-trykk slett filer-trykk slett logg, da er cookiesene dine slette. Lenke til kommentar
Clint Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Hei! Jeg hadde akkurat samme problem i går, jeg kom ikke inn på noen sider med .com. I dag går det helt fint. Jeg har UPC. Prøvde på en annen PC i går, med Online ADSL, og da var det ingen problem. På driftsstatusen for Oslo skriver UPC at tregheten skyldes "angrep" på flere maskiner utenfor deres nettverk. Jeg tror du bare kan slappe helt av. Alt er sikkert normalt i løpet av kort tid! MVH Clint Lenke til kommentar
Osram Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Har UPC og har hatt det samme problemet selv. Hvis du har det kan du slå av proxy-innstillingene i Explorer og så fungerer det som normalt. Hvis du ikke har UPC kan det være en oppdatering på Windows Update du mangler. Var et problem med en oppdatering for noen uker siden som det kom en fiks til like etterpå. Lenke til kommentar
jorank Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 koble opp til hotmail med outlook/outlook express;) kan være en ide... Lenke til kommentar
madcat Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 jeg har NGT adsl.... Lenke til kommentar
madcat Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 det gikk å gå inn på innboxen med outlook express, men hvor forandrer jeg disse proxy innstillingene? Lenke til kommentar
madcat Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 jeg oppdaterete messenger til 5.0 og nå klarer jeg heller ikke å logge på!!!! Lenke til kommentar
madcat Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 Jeg klarer ikke å komme inn på hotmail innbox , heller ikke å komme inn på nettbanken min lenger, det er ett sammenhengende problem, det er vel ett eller annet med cookies????men hva ???jeg kan ingenting om det, bruker norsk xp home ed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå