Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

hotmail

Anbefalte innlegg

De 2 siste dagene har jeg ike klart å komme inn på hotmail innboxen min, heller har andre ikke klart å komme inn på sin ved bruk av min pc, jeg har msn messenger og den bruker jo hotmail adresse og det går fint. Hva kan det være? Det har ikke vært slik før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvordan får jeg sjekket mail fra msn når jeg ikke kalrer å komme inn på innboxen engang.

Hva med å sjekke et annet sted, evt. bare en annen linje.

(noen venner av deg har vel oppkobling muligens.)

molly

Lenke til kommentar
hvordan får jeg sjekket mail fra msn når jeg ikke kalrer å komme inn på innboxen engang.

Hva med å sjekke et annet sted, evt. bare en annen linje.

(noen venner av deg har vel oppkobling muligens.)

molly

Win XP!!Trykk på start, gå inn i kontrollpanel, trykk på alternativer for internett-trykk slett informasjonskapsler-trykk slett filer-trykk slett logg, da er cookiesene dine slette. :woot:

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg hadde akkurat samme problem i går, jeg kom ikke inn på noen sider med .com. I dag går det helt fint. Jeg har UPC. Prøvde på en annen PC i går, med Online ADSL, og da var det ingen problem.

På driftsstatusen for Oslo skriver UPC at tregheten skyldes "angrep" på flere maskiner utenfor deres nettverk.

Jeg tror du bare kan slappe helt av. Alt er sikkert normalt i løpet av kort tid!

MVH Clint

Lenke til kommentar

Har UPC og har hatt det samme problemet selv. Hvis du har det kan du slå av proxy-innstillingene i Explorer og så fungerer det som normalt. Hvis du ikke har UPC kan det være en oppdatering på Windows Update du mangler. Var et problem med en oppdatering for noen uker siden som det kom en fiks til like etterpå.

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke å komme inn på hotmail innbox , heller ikke å komme inn på nettbanken min lenger, det er ett sammenhengende problem, det er vel ett eller annet med cookies????men hva ???jeg kan ingenting om det, bruker norsk xp home ed.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...