ch3650 Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Hva er blutooth og hva bruker man det til? Finnes det på 3650? :oops: Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Bluetooth er kort sagt det samme som IrDA, bare at du kan overføre fram og tilbake med en avstand på opptil 10meter På nokia.no står det: Hovedfunksjoner: Video-opptak og -avspilling (Camcorder), stillbilder, multimediemeldinger, Java? MIDP 1.0, Bluetooth, stort fargedisplay, trippelbånds verdenstelefon, polyfoniske (MIDI) ringetoner. Så det kan faktisk hende nokia har giddet å slenge inn Bluetooth i denne mursteinen... Lenke til kommentar
levlex Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Bluetooth eller blåtann er en teknologi utviklet mye av Ericsson for å overføre data raskt mellom elektroniske enheter innenfor en radius av ti meter fra hverandre. Fungerer mye bedre enn infrarødt. Lenke til kommentar
ch3650 Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 3650 er ikke noe murstein eller klump .... Neste ikke større enn 6210 og er 100 ganger så bra!!!!! Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Og hundre ganger så stygg Lenke til kommentar
levlex Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 HALLOOOO????? Har du sett telefonen i det hele tatt?? Massen tilsvarer vel 2.5 x t68i!!!! Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Og hundre ganger så stygg Det er smak og behag. Jeg fikk et mye bedre førsteinntrykk da jeg fikk holde den på ordentlig, enn bare av å se den på bilder. Og hvis du synes den er så fryktelig stygg så er det greit det, men hvorfor føler du at du må si det hele tiden? Føler du at telefonen din blir bedre av det? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Bluetooth eller blåtann er en teknologi utviklet mye av Ericsson for å overføre data raskt mellom elektroniske enheter innenfor en radius av ti meter fra hverandre. Fungerer mye bedre enn infrarødt. .. uten at enhetene må være i hverandres "line of sight". akkurat det er vel greit å poengtere. du kan ha en t68i liggende gjemt bak et skap på soverommet, og fremdeles tusle rundt i stuen med en bluetooth-handsfree og svare på innkommende samtaler. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 ch3650 - kan ikke du lage en post med alle spørsmålene dine angående 3650. De siste dagene har du postet over 10 poster med ett spørsmål på hver om 3650. *irritasjonsmoment* Lenke til kommentar
Nicolas9 Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Hva er blutooth og hva bruker man det til? Finnes det på 3650? :oops: Hei, det er en teknoloig basert på radiobølger. Det vil si at det gjerne kan være en vegg mellom telefonen og den andre enheten. F.eks dersom du har Bluetooth handsfree, kan du snakke i telefonen når telefonen ligger i et helt annet rom Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Bluetooth er framtidens, det kommer til å slå virkelig ann snart, det er jeg sikker på, konseptet er jo genialt Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Er det noe galt i at noen lurer på hva Bluetooth er? Kanskje ch3650 kan mer om data f. eks. Forumet er til for at noen skal lure på noe, og andre gi svar, og vice versa... Hvis jeg sier "Mophun" hva sier du da? Eller om jeg sier "Groovetunes"? Tenkte meg det ja... Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 På nokia.no står det:Hovedfunksjoner: Video-opptak og -avspilling (Camcorder), stillbilder, multimediemeldinger, Java? MIDP 1.0, Bluetooth, stort fargedisplay, trippelbånds verdenstelefon, polyfoniske (MIDI) ringetoner. Så det kan faktisk hende nokia har giddet å slenge inn Bluetooth i denne mursteinen... Den har faktisk det, men det er jo nokia da, så den skal visst være litt.. håpløs? Lenke til kommentar
FutureX Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 3650 har Bluetooth, men den støtter ikke headset-profilen. Den støtter imidlertid Nokia's (og bare Nokia's) headset HDW-2. Har aldri hatt bruk for headset-profilen likevel. Min 7650 har glimrende handsfree-høyttaler. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Men blåtann har mange andre (og kjekkere) bruksområder enn mobiler. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Tja, sånn som pcer nettverk, pda, masse annet, bluetooth er fremtida gutter Lenke til kommentar
FutureX Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Bluetooth har nok mange andre bruksområder, men mobil er en av de viktigste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå