gunsnfan Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 har en asus eee 900 16 gb m/ xp. men synes den er treg! har klokket den opp fra 630 til 900 mhz skal sette inn 2 gb ram. noen andere tips? muligens bytte os? men vill ha norsk tekst på os. takker får svar. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Hei, eg kjøpte også den maskinen på tirsdag, og trokje det er så mye man kan gjøre, er nokk hardisken som sinker den virker det som, er lissom litt treig i oppfatelsen og tar noen sekunder som regel før man får komt inpå det man vill. men ellers ein grei liten data, men eg brukte angrefristen på min som eg hadde kjøpt på elkjøp og leverte den in igjen igår og fekk pengene igjen og kjøpte acer aspire one med 120gig og 1024ram og winxp som eg fant på ein anna butikk, og den jobber veldi bra synest eg, ikke noe treghet i den så eg anbefaler deg og kjøpe den istedefor:D eg angrer vertfall ikke på at eg byttet. ellers har vi jo ein stor asus eee tråd her på forumet som ineholder sikkert det meste av spørmål og svar ang denne maskinen, og litt greiere og spørre om noe og der sia det er der alle eee intusiastene er og diskuterer Endret 21. august 2008 av Kurt-Inge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå