Joachim_F Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Rockstar reklamerer for en PC-versjon av Bully på Games Convention. Les mer Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Syntes Bully på 360 var en veldig morsom opplevelse, og de som har til gode å spille dette spillet burde virkelig prøve det! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg har Bully til Wii og elsker det! Fikk litt problemer med kontrollen i enkelte oppdrag, men bortsett fra slike smådetaljer likte jeg det faktisk bedre enn GTA. Greit det er en mindre plass å utforske, men den er tll gjengjeld langt mer detaljert. Dessuten er det jo på en skole og liten småby, så det sier seg nesten selv at det blir veldig mange folk man kjenner igjen. Det gir en helt annen opplevelse enn en gigantby med anonyme folk som i GTA. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg har Bully til Wii og elsker det! Fikk litt problemer med kontrollen i enkelte oppdrag, men bortsett fra slike smådetaljer likte jeg det faktisk bedre enn GTA. Greit det er en mindre plass å utforske, men den er tll gjengjeld langt mer detaljert. Dessuten er det jo på en skole og liten småby, så det sier seg nesten selv at det blir veldig mange folk man kjenner igjen. Det gir en helt annen opplevelse enn en gigantby med anonyme folk som i GTA. Må nesten prøve dette spillet når det kommer ut . Lenke til kommentar
master_al Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Dette kan jo bli veldig bra, likte veldig godt originalen på PS2. Men siden jeg kjøpte dette spillet på Xbox 360 nettopp, så tviler jeg på at det blir noe kjøp av pc-versjonen på meg... Endret 21. august 2008 av master_al Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg