Joachim_F Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 PC-versjonen av enorme Grand Theft Auto IV får bedre grafikk og nye funksjoner. Les mer Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Gleder meg Selvom spillet er rundet på PS3 for lengst. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Det med muligheter for å lagre replays har jeg virkelig savnet. Men kan vel ikke forvente å få dette på Xbox-en heller. Endret 21. august 2008 av Steina Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hadde vært kult om de kunne sette inn internett-radio-kanaler i tillegg til de forhåndsinnspilte radiokanalene som allerede er inne i spillet. Hadde vært artig å hatt "vanlig" radio også.. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg håper på Linux-støtte, GTA4 er et GENIALT spill Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 GTA 4 er rundet for lengst, men skal definitivt innvisteres (ja, kanskje til og med kjøpes - ikke laste ned). Bedre grafikk høres gromt ut. Håper jeg får utnyttet maskinvaren min nå. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg håper på Linux-støtte, GTA4 er et GENIALT spill Ja, det er jo lov å håpe. Selv har jeg mine tvil. Men dette er vel nok et bevis på at GTA alltid vil være best på PC. Dette spillet skal i hvert fall jeg kjøpe. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Men fan, var det ikke noe propaganda rundt PS3-slipp om at det ikke ble en PC-versjon, eller husker jeg helt feil nå? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hvorfor skulle et spill være bedre på Windows enn på Linux dersom spillet lages til begge deler? @ stigfjel; Linux er PC det også Lenke til kommentar
Exfernis Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Replay-systemet er ingen nyhet, det har hatt vært i PC versjonene av alle GTA spillene siden GTA III. F1 for å se de siste 30 sekundene. F2 for å lagre replayen. F3 for å se den lagrede replayen. Hvordan ellers hadde folk lagd filmer som denne: http://www.youtube.com/watch?v=zVXzkES8DsM# Spennende å kunne velge kamera vinkler og hva enn filtre måtte innebære. Noen som vet hvordan system kravene blir? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hvorfor skulle et spill være bedre på Windows enn på Linux dersom spillet lages til begge deler? @ stigfjel; Linux er PC det også Ja, har jeg sagt noe annet? Mente selvfølgelig i forhold til GTA på konsoll. Vet utmerket godt at en GNU/Linux-maskin (Linux er bare kjernen) også er en PC. Lenke til kommentar
Capt.Awesome Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Oh gawd gleder meg til zombie mods! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Dette ser jeg fram til å spille på kalde vinterkvelder. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg håper på Linux-støtte, GTA4 er et GENIALT spill Tviler på at det kommer til å skje. Hvis du liker spill og bruker linux er nok konsoll veien å gå... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 GTA 4 er rundet for lengst, men skal definitivt innvisteres (ja, kanskje til og med kjøpes - ikke laste ned). Bedre grafikk høres gromt ut. Håper jeg får utnyttet maskinvaren min nå. Jeg kommer til å laste den ned, på steam! Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) GTA 4 er rundet for lengst, men skal definitivt innvisteres (ja, kanskje til og med kjøpes - ikke laste ned). Bedre grafikk høres gromt ut. Håper jeg får utnyttet maskinvaren min nå. Jeg kommer til å laste den ned, på steam! Samma. Håper for guds skuld at dei lanserer det på Steam samma dagen slek at ein slepp å rota rundt i butikkar og slekt. Tykkjast godt om Steam og har eit intenst hat for DVDar. Kanskje eg slepp å installere crack også om eg må ty til DVD? *håpe* Endret 21. august 2008 av Morghus Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hvordan ellers hadde folk lagd filmer som denne: http://www.youtube.com/watch?v=zVXzkES8DsM# Fraps? Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hva var nytt.. Det er slik det alltid har vært.. siden GTA 3 har spillene kommet ut på PC ca 6-8 mnd etter konsollutgaven, den kommer med bedre grafikk og andre forbedringer. Og GTA er en serie spill som alltid har vært og alltid vil være bedre på PC enn på konsoll. PC har alltid bedre grafikk og bedre gameplay.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Samma. Håper for guds skuld at dei lanserer det på Steam samma dagen slek at ein slepp å rota rundt i butikkar og slekt. Tykkjast godt om Steam og har eit intenst hat for DVDar. Kanskje eg slepp å installere crack også om eg må ty til DVD? *håpe* Ja tror det også selv, siden alle andre gta 4 spill er der Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hvorfor skulle et spill være bedre på Windows enn på Linux dersom spillet lages til begge deler? @ stigfjel; Linux er PC det også Ja, har jeg sagt noe annet? Mente selvfølgelig i forhold til GTA på konsoll. Vet utmerket godt at en GNU/Linux-maskin (Linux er bare kjernen) også er en PC. Problemet med linux er ganske enkelt at det ikke finnes noen bra drivere for skjermkort, så det er svært vanskelig å få bra grafikk i spill. Men for all del, dagen vi får like bra støtte for grafikk i linux som i windows bytter jeg til linux uten tvil. Gleder meg til GTAIV, men må nok oppgradere PCen litt først. Jaja, mat og et sted å bo er overvurdert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg