Gå til innhold

Bærbar som vil dra nye Farcry, Splinter Cell, GTA


Anbefalte innlegg

Hadde tenkt å bygge/ kjøpe en gamer PC, men den jeg bor med vil bare ha en bærbar PC... Jeg hadde ikke tenkt å legge allverdens i det av penger...

 

Vil denne kunne dra disse spillene: http://www.elprice.no/skolestart/data-lyd-...r-pc-lxaqb0x636

 

 

Skjønner at det evt ikke vil gå på full grafikk, men hvertfall sånn at det blir en helt grei spillopplevelse..

 

Evt noen som har forslag til annen bærbar PC i omtrent samme prisklasse som vil være bedre...

 

Gleder meg veldig til disse tre spillene som har vært mine favoritter, så jeg kan ikke kjøpe en PC uten å ha mulighet for å spille disse....

Endret av Reggy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Den linken du la ut var død ivertfall for meg når jeg prøvde den dette kom opp bare:

Beklager

Siden du ønsker inneholder feil!

Dette kan skyldes en teknisk feil, eller at siden du forsøker å nå ikke lenger eksisterer.

tidspunkt for feil: 21.08.2008 12:12:55

 

Kan du si hva prisklassen du ønsker er i? så kan man lete via priser du ønsker den i.

 

Mvh donnieakalefty

Lenke til kommentar
Den linken du la ut var død ivertfall for meg når jeg prøvde den dette kom opp bare:

Beklager

Siden du ønsker inneholder feil!

Dette kan skyldes en teknisk feil, eller at siden du forsøker å nå ikke lenger eksisterer.

tidspunkt for feil: 21.08.2008 12:12:55

 

Kan du si hva prisklassen du ønsker er i? så kan man lete via priser du ønsker den i.

 

Mvh donnieakalefty

 

 

Ca rundt 6000 kr. Det var der budsjettet lå på byggesett, selv om det sprakk litt på slutten.. Var interessant å se om det fantes noe ok på bærbarfronten...

 

Linken er prøvd fikset, men det til elprice.no sin side, en Acer Aspire til 5990kr som har vunnet en test som det linket til...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Burde vel klare spillene helt greit, du vil selvsagt ikke få topp grafikk med alt på fult men det krever en del pc så.

 

Men den har et greit skjermort, 3 gb med ram og en blue ray dvd spiller faktisk, ville lett etter en pc uten dette når disse sikkert gjør at du kan få litt bedre pc til denne prisen.

 

Det er en grei pc dette, så dumt at valget på stasjonær falt bort da.

Men sånn er det når kona/samboern/kjærsten setter foten ned og nekter deg ekket alltid like lett da nei.

 

Mvh donnieakalefty

Lenke til kommentar
Burde vel klare spillene helt greit, du vil selvsagt ikke få topp grafikk med alt på fult men det krever en del pc så.

 

Men den har et greit skjermort, 3 gb med ram og en blue ray dvd spiller faktisk, ville lett etter en pc uten dette når disse sikkert gjør at du kan få litt bedre pc til denne prisen.

 

Det er en grei pc dette, så dumt at valget på stasjonær falt bort da.

Men sånn er det når kona/samboern/kjærsten setter foten ned og nekter deg ekket alltid like lett da nei.

 

Mvh donnieakalefty

 

Vel slaget er ikke tapt! Men jeg måtte hvertfall vite at jeg kunne få en bærbar PC i sammeprisleia som gav mulighet for litt spill.. Som sagt så er de tre spillene som kommer utover høsten, spill som jeg digger...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Den vil nok klare og dra spillet men du vil ikke komme i nærheten av hva ytelse du vil få ut av den stasjonære.

 

En bærbar kan aldri måle seg i prisklasse til en stasjonær pc. For du får så mye mer med en stasjonær, du kan oppgradere hele pc-en med nye og bedre deler så du har en pc som kan vare i mange flere år. Vis skjermkortet blir litt for slapt kjøper man et nytt, men vis en bærbar begynner og få et dårlig skjermkort så er det mye mer jobb og bytte ut og vanvittig mye dyrere for et dårligere skjermkort.

 

Mvh donnieakalefty

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...