LupicaSimon Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Jeg og en kamerat har et halvveis ferdig band, dvs, vi er en duo. Jeg er rytmegitarist og vokalist, og kameraten min er trommis. Vi er begge 18, og har få abisjoner utenom musikk. Vi er begge fra oslo, så vi tar bare inn folk fra oslo. bergensere kan holde seg unna. Vi søker bassist/backupVokalist, og gitarist/backupVokalist. gjerne female. Trenger ikke være kjempegod. Vi er inspirert av band som: Sonic Youth The Pixies Nirvana Jimi Hendrix Bloc Party The Cure The Rolling Stones The Smashing Pumpkins Queens Of The Stone Age Sex Pistols The Doors Public Image Ltd Interpol Radiohead Dinosaur Jr Pavement Joy Division Tom Waits Black Sabbath og masse, masse mer... Endret 21. august 2008 av LupicaSimon Lenke til kommentar
ivs Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hei, har spilt bass en liten stund nå. Jeg er en 20 år gammel gutt (må skuffe deg der) som desverre ikke kan synge. Hadde vært kult å spille med dere! Lenke til kommentar
JorgenSeverin Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hvis dere har få ambisjoner utenom musikk, bør dere ikke utelukke folk som ikke er fra andre steder i landet. Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Det er et poeng, men det blir jo kanskje litt vanskelig når man er så ung. Skole osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå