oerhört Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Vår tredje dag i Leipzigs konferansehaller har fremkalt både frustrasjonstårer og gledeshyl. Les mer Lenke til kommentar
Richard_S Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Selvom det ikke akkurat drukner i hype syns jeg dere kan titte på X3: Terran Conflict Lenke til kommentar
TheParlourStrode Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 "Utviklingsbildet" av Øystein gjør seg fortjent til en skoggerlatter i min bok. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg kniste som en småjente av denne biten samt evolusjonsbildeserien. Fråde og galskap Øystein på sin side har vært i den syvende himmel siden han først la sine strategihungrige øyne på Creative Assemblys konsollstrategislugger Stormrise, og ligger nå i fosterstilling i et hjørne her på hotellet mens han stotrer frem «Game of the Show, Game of the Show» og sikler på teppet. Jeg må ringe romservice snart hvis han holder fram slik. Jeg ser ikke bort fra at litt av årsaken til denne reaksjonen også hang sammen med et kraftig følelsesmessig slag i ansiktet han mottok litt tidligere på dagen, da han oppdaget at nesten alle Square Enix-rollespill på messegulvet var lokalisert til tysk. «Tysk!» skrek han, åpenbart frustrert etter flere dager som analfabet rundt restaurantbord og i kafeer. «Tysk, overalt!» :!: Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Bra at dere skriver så mye og godt om GC. Fortsett med det! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Bra at dere skriver så mye og godt om GC. Fortsett med det! Enig Er også utrolig underholdende å lese, fortsett gjerne med det og! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg