Jakoozie Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hei! Jeg studerer Juss på Hil i år, og har fått innvilget fullt stipend/lån av lånekassen. Jeg har mottatt gjeldsbrev, og sendt det i retur til lånekassen. Dette gjorde jeg på mandag. Men jeg har enda ikke fått pengene mine! Jeg sjekket på lånekassen sine sider, de har ikke registrert at brevet er mottatt heller. Alt annet (Kontonr. osv) er ok. Noen som har erfaringer her? Det er snakk om startbeløpet, jeg har aldri fått noe av lånekassen før. Takker ... Lenke til kommentar
Vipsir Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Det er sikkert mye å gjøre for lånekassen nå om dagen, men det er nok ikke så lenge til du får pengene dine. Med meg så ble brevet mottatt 4 dager etter at jeg hadde sendt det. Da kom det opp på minside på lånekassen at pengene ville komme på konto i løpet av 2-3 dager. Det gjorde de Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jepp. De har fullt kjør om dagen, så de mottar nok brevet ditt iløpet av denne uka, senest tidlig neste uke. Da kommer pengene inn på konto 1-2 dager etter de har mottatt det Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg har et lite spørsmål ang det jeg får utbetalt dette året. Fikk idag svar på min søknad som sier at jeg får rundt 41000kr dette semesteret. Hvorfor får jeg halvparten av det kalkulatoren tilsier at jeg skal få? Trodde jeg skulle få fullt lån ettersom jeg søkte om det. ;s Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Vipsir Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Det er vel fullt lån og stipend for høstsemesteret det. Kalkulatoren regnet vel ut for både høst- og vårsemesteret? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Det er vel fullt lån og stipend for høstsemesteret det. Kalkulatoren regnet vel ut for både høst- og vårsemesteret? Ja, det står 21000kr for hvert semester. Mulig lånekassen tror at jeg studerer deltid av en eller annen grunn, og jeg studerer jo musikk på HiNT på heltid. Har sendt dem en mail nå, så det ordner seg nok! Endret 25. august 2008 av razh0r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå