Joachim_F Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Sony har fortalt når de planlegger å slippe Littlebigplanet i Europa. Les mer Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Var det jævligt så masse spill som skal komme i oktober Oktober blir helt syk måned for meg innen spill Fallout 3, Fable 2 og nå Little Big Planet Fy faen for en måned det blir for meg Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Littlebigplanet er under utvikling hos Media Molecule, en liten britisk utvikler som ble dannet av en gruppe Lionhead-veteraner. Mer informasjon kan du finne i vår sniktitt. Alex Evans, som startet Lionhead Studios, er forøvrig en meget kjent demoscener som går under handlet "Statix". Han har ved tidligere anledninger deltatt på democompoene på The Gathering Endret 21. august 2008 av josh909 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Var det jævligt så masse spill som skal komme i oktober Oktober blir helt syk måned for meg innen spill Fallout 3, Fable 2 og nå Little Big Planet Fy faen for en måned det blir for meg Og Bioshock for oss som ikke har spilt det enda Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Little Big Planet OG Fable2, på samme mnd. Blir mye og bruke tiden på da ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg