Joachim_F Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Til høsten lanseres PSP-3000, med ny skjerm og innebygd mikrofon. Vi får også en 160 GB Playstation 3-modell. Les mer Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Det tastaturet var jo.. vakkert... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Det tastaturet så jo spesielt ut, men nå skal jeg ikke dømme før jeg har prøvd det. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Synd de ikke kommer med en stillere og mindre PS3. men det kommer vel etterhvert. AtW Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Synd de ikke kommer med en stillere og mindre PS3. men det kommer vel etterhvert. Unnskyld at jeg spør, men hva skal du med en mindre PS3 hvis du synes det er flott å bruke en ikke akkurat liten PC til å spille med koplet til TV-en? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Synd de ikke kommer med en stillere og mindre PS3. men det kommer vel etterhvert. Unnskyld at jeg spør, men hva skal du med en mindre PS3 hvis du synes det er flott å bruke en ikke akkurat liten PC til å spille med koplet til TV-en? Svaret burde være åpenbart? Ikke alle spill finnes til PC, derfor supplerer jeg med konsoller i tilegg. AtW Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Akkurat, så du har en konsoll under TV-en, og i tillegg en PC ved siden av. Jeg ville aldri fått bruk for den PC-en, men hvis du har noen spill som bare er til PC som du spille på TV, så gjerne for meg. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Akkurat, så du har en konsoll under TV-en, og i tillegg en PC ved siden av. Jeg ville aldri fått bruk for den PC-en, men hvis du har noen spill som bare er til PC som du spille på TV, så gjerne for meg. Bra for deg, hva med å holde seg til saken i denne tråden? AtW Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 OK, hvis det hadde kommet en mindre PS3 ville kanskje jeg også kjøpt en. Omtrent som med PS2. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Koster ikkje så masse å bygge på huset i dag. Alikevel burde dere få plass til den. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Mindre og billigere, da. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Koster ikkje så masse å bygge på huset i dag. Alikevel burde dere få plass til den. Nei, noen skarve hundretusner bare..., folk flest har jo gjerne mer i sitt hus enn en konsoll også. AtW Lenke til kommentar
ipaqcl7494 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Synd de ikke kommer med en stillere og mindre PS3. men det kommer vel etterhvert. AtW stillere ps3? omg. har du noen gang hørt lyden av en 360? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Synd de ikke kommer med en stillere og mindre PS3. men det kommer vel etterhvert. AtW stillere ps3? omg. har du noen gang hørt lyden av en 360? Ja, desverre, men hva er poenget ditt? Det blir jo som å si at x360 er stille i forhold til en jumbojet... I stua vil jeg helst ikke høre noen vifter i det hele tatt. Uansett om jeg kunne hatt noe som var enda mer bråkete. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg