obergeru Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Når jeg prøver å spille mkv med mediaportal blir skjermen bare svart i noen sekunder, og så kommer jeg tilbake til my videoes. Har testet alle H264 codecene, men det gjør ingen forskjell. Codecene som er tilgjengelig: ffdshow Cyberlink CoreAVC Bruker jeg zoomplayer som ekstern spiller virker det fint. Vista Media Center spiller også mkv filene. Dette er installert: Microsoft Vista 32 Ultimate Mediaportal Zoomplayer PowerDVD 7 Haali Media Splitter CoreAVC XBMC for Windows Endret 21. august 2008 av obergeru Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Her har du løsningen. Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 Linken virker ikke Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Du må skru på "Autoload VS filter" i Haali config Lenke til kommentar
enator Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 rename .avi funker som regel. Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Problemet med at jeg ikke kunne spille .mkv ble borte når jeg skrudde på "EVR". Men jeg sliter med litt "tearing" (bildet forskyver seg 5 cm nederst på skjermen ved raske bevegelser). Dette skjer bare på noen filmer. Noen som har vært borti det problemet? Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Problemet er vistnok relatert til at skjermkortet underklokker seg selv for å spare strøm. Skrudde på Aero i Vista, og så ble tearingen borte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå