The Very End Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Thanks mate Trodde Bi-weekply bettyde to ganger i måneden, ikke to ganger i uken hehe.. Lenke til kommentar
Det Skumle Fjellet Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Thanks mate Trodde Bi-weekply bettyde to ganger i måneden, ikke to ganger i uken hehe.. Du har rett! In my face... Endret 24. august 2008 av Det Skumle Fjellet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 For andre gang rydder jeg i tråden. Herfra deler jeg ut advarsler til alle som beskriver andre som "troll" eller liknende. (Ikke kommenter dette innlegget, reaksjoner på moderering taes på PM) Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 så først 2 ganger uka? så 1 gang i uka? og nå annenhvert uke? og 75% av det de lovet til release er enda ikke implementert i spillet? greit mange synes spillet er gøy, men det må vel være umulig å ikke være kritisk til hvordan de holder på? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 og 75% av det de lovet til release er enda ikke implementert i spillet? Kilde? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) så først 2 ganger uka? så 1 gang i uka? og nå annenhvert uke? og 75% av det de lovet til release er enda ikke implementert i spillet? greit mange synes spillet er gøy, men det må vel være umulig å ikke være kritisk til hvordan de holder på? nå må du også tenke litt lenger enn bare det faktiske tallet. er ikke spesielt vankelig å skjønne heller. I starten var det oppdateringer 2 ganger i uken siden det var masser av "småfeil" i tillegg til de større problemene. Småfeil og buggs de raskt kunne fikse. Når de småbuggs etc begynte å bli fikset var det de større, mer omfattende og tidkrevende problemene igjenn. Som tar tid å teste ect. Det sier seg selv at de ikke er noe poeng med oppdateringer 2 ganger i uken om det ikke er nok tid til å fikse og teste. og ikke dra % tall rett ut av ræva, som er helt feil. Endret 24. august 2008 av Christeven Lenke til kommentar
Kellu Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 hei, eg sluttet i level 34 som en HOX. eg sluttet pga eg var lei alle bugs og eg skulle vente til halveis i sommerferien. men enda ser eg at folk klager. og da gidder eg ikke putte 1 månes betaling på kontoen. kan noen her komme med et kjapt sammendrag om va di har fikset? og hvordan framtiden ser ut for pvp/bugs etc. gledet meg også til dette! men har det kommet? http://www.dagbladet.no/tv/index.html?clipid=19675 mvh Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 gledet meg også til dette! men har det kommet?http://www.dagbladet.no/tv/index.html?clipid=19675 Siege ja, men har ikke sett noe til det med vin og øl. Lenke til kommentar
Kellu Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Hm trist å høre egentlig. men skal ikke klage! selv gjekk eg tilbake til wow. koser meg med det men har lyst å spille 2 rpg's. men får komme tilbake så lenge ting blir fikset. og ikke minst når tinga som interiserer meg kommer får bare håpe at Aoc ikke går dunken. Men hva har kommet siden starten av juni til nå? kan noen gi et rask sammendrag? Endret 24. august 2008 av Kellu Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hm trist å høre egentlig. men skal ikke klage! selv gjekk eg tilbake til wow. koser meg med det men har lyst å spille 2 rpg's. men får komme tilbake så lenge ting blir fikset. og ikke minst når tinga som interiserer meg kommer får bare håpe at Aoc ikke går dunken. Men hva har kommet siden starten av juni til nå? kan noen gi et rask sammendrag? Tips: Sjekk "Patch Notes" tråden. Komplett liste over alle patch der siden Juni, med dato og innhold. Enjoy! Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) "Andre spillselskaper gir ut tidfrister for patcher og oppdateringer, hvis de ikke klarer å overholde dette blir det ny runde med evalueringer og nye tidsfrister. Men ikke Funcom.." Hvem er det som gir datoer for fremtidig content når det gjelder MMO bransjen? Endret 24. august 2008 av o(O)phus Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Etter å ha lest igjennom et par sider her synes jeg det er rimlig dårlig med kontruktive innlegg om hvorfor AoC er dårlig og hvor er de såkalte kildene til prosenter? Unskyld meg folkens, men er det mulig å komme seg ut av barnehagen og tenke over at et MMO blir ikke lagd på 4-5 uker heller, Greit nok at Funcom ikke har alt de har lovet....ennå. Men Funcom skal ha en smekk for visse prioriteringer, men tonen dere bruker for å trøkke dem ned i grusen kan nærmest kalles for mobbing i mangelen på et bedre ord. For min del, liker jeg å spille AoC, liker jeg det ikke lenger kommer jeg ikke til å gjøre som alle andre: det å gå på nærmeste forum og prøve å få med seg alle andre fordi man føler seg utenom eller lurt etter å ha slutta. Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 så først 2 ganger uka? så 1 gang i uka? og nå annenhvert uke? og 75% av det de lovet til release er enda ikke implementert i spillet? greit mange synes spillet er gøy, men det må vel være umulig å ikke være kritisk til hvordan de holder på? nå må du også tenke litt lenger enn bare det faktiske tallet. er ikke spesielt vankelig å skjønne heller. I starten var det oppdateringer 2 ganger i uken siden det var masser av "småfeil" i tillegg til de større problemene. Småfeil og buggs de raskt kunne fikse. Når de småbuggs etc begynte å bli fikset var det de større, mer omfattende og tidkrevende problemene igjenn. Som tar tid å teste ect. Det sier seg selv at de ikke er noe poeng med oppdateringer 2 ganger i uken om det ikke er nok tid til å fikse og teste. og ikke dra % tall rett ut av ræva, som er helt feil. forsåvidt et godt poeng, men er vel fortsatt nok av feats og småtterier som ikke funker som det skal. burde vel evt hatt en stor patch day 1 gang i måned hvor de tok seg av de store problemene et etter et. med nøye testing. også hatt et mindre team som kjørte fullfokus på små patcher med bug fixes. Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Skal være enig i at mye i førsteposten stemmer. Jeg personlig elsker å spille Age of Conan, og har for øyeblikket en level 65 Guardian Stortrives med det. Har også begynt å levle opp en del andre klasser, noe jeg også liker godt. Til dere som synes vi som fortsatt spiller Conan er noen forbanna idioter, som har skyggelapper foran øynene... altså, folk er forskjellige, så la nå oss som faktisk liker spillet få lov til å spille det. Jeg har ingenting imot folk som klager og syter og synes det er kjempegøy. Men å henge ut oss som er fornøyde, samt prøve å få oss til å hate spillet like mye som dere - det synes jeg blir for dumt. Martin Endret 25. august 2008 av Martin.F Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Eneste feilen Funcom gjorde prior launch var å gå på børsen. Men de trengte penger og gjorde det. De har fått altfor mye dårlig omtale pga av kurs. De fleste som har kjøpt Funcom aksjer har dårlig likviditet, de blir tvunget til å selge til ugunstige nivå på kurs. Da faller kurs unormalt mye. Akjsen har også fått på seg daytrader status som lett ødelegger bildet av kurs. Markedet hadde altfor stor tro initielt til Conan når det gjalt kurs. tror nok vi etterhvert kommer til å se en kurs på 50. Conan spillet er på ingen måte dårlig laget, eller kjedelig å spille, slik som pressen hugger på Funcom skulle man ikke tro noe spilte spillet, man skal huske det at nesten en halv million spiller det, mer eller mindre ofte. Det er et bra nivå for et MMO, med tid er det sansynlig at flere kommer til, de skal bla oversette til russisk som vil åpne spillet for en gigantisk masse. Russere spiller mye dataspill. Men som sagt Funcom burde om mulig ventet med å gå på børs til AOC hadde stabilisert seg, de hadde fått mye mindre presseomtale når det gjaldt tall, og mer fokus på selve spillet Lenke til kommentar
Hanzo Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Conan spillet er på ingen måte dårlig laget, eller kjedelig å spille, slik som pressen hugger på Funcom skulle man ikke tro noe spilte spillet, man skal huske det at nesten en halv million spiller det, mer eller mindre ofte. Dette er din subjektive mening, og ikke noe annet. Jeg syntes selve designet i AOC var greit, men spillbarheten, questene og følelsen i spiller var elendig. Det er vel ikke mange som tror det er snakk om en halv million spillere, og største problemet til AOC er jo at over halvparten som prøver gir opp etter en måned eller to. Jeg tror fort vi snakker et par hundre tusen som spiller, kontra den halve millionen. Men det blir spekulasjoner frem til Funcom selv legger frem nye tall i Q4 Men som sagt Funcom burde om mulig ventet med å gå på børs til AOC hadde stabilisert seg, de hadde fått mye mindre presseomtale når det gjaldt tall, og mer fokus på selve spillet Det er vel tilbakemeldinger fra spillere og frafall av spillere som har gitt dem dårlige tall. Hvorfor skulle aksjene falle dersom folk var fornøyde? Dersom 90% av de som kjøpte spillet var fornøyde og fortsatt spilte ville nok aksjene vært på en 60-80 kroner i dag, ikke på 14 kroner. Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Funcom bekreftet i går at aktive subscribers er 400 000 pr. dags dato. http://www.massively.com/2008/08/25/erling...r-numbers-says/ http://www.adressa.no/kultur/spill/article1141059.ece Men dette er vell bare løgn, oppspinn og ondskap fra et børsnotert selskap!? Btw, du skulle jobba som børsmegler. Siden du kan prise aksjen i kun en setning. Samtlige meglerhusene som har priset FC har så langt hatt feil i begge retninger på kroneskalaen. Til og med DNB markets antatte lave prising er lavere atm. Lurer på hvilke kalkyler du bruker! Har du andre gode aksjetips, så post dem gjerne her... Lenke til kommentar
Hanzo Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Funcom bekreftet i går at aktive subscribers er 400 000 pr. dags dato.http://www.massively.com/2008/08/25/erling...r-numbers-says/ http://www.adressa.no/kultur/spill/article1141059.ece Men dette er vell bare løgn, oppspinn og ondskap fra et børsnotert selskap!? Nei, det er foreløpige tall som viser at rundt 50% hopper av etter noen måneder, og jeg tror tallet kommer til å synke ikke øke. 200.000 spillere er i mine øyner ikke helt uansynlig. Tror ikke jeg kalte noe for løgn eller oppspinn, jeg skiller bare mellom en persons oppfatning og fakta. Btw, du skulle jobba som børsmegler. Siden du kan prise aksjen i kun en setning. Samtlige meglerhusene som har priset FC har så langt hatt feil i begge retninger på kroneskalaen. Til og med DNB markets antatte lave prising er lavere atm. Lurer på hvilke kalkyler du bruker! Har du andre gode aksjetips, så post dem gjerne her... Ergo føyer mine tall seg inn i en rekke av feilslåtte estimater fra diverse meglerhus Poenget mitt er vel at den negative trenden for Funcom aksjene har kommet fordi AOC ikke har levert i forhold til de forventingene som ble satt til det. Den negative publisiteten har gitt dårlig aksjekurs, ikke motsatt. Om Funcom hadde levert det mange, inkludert megselv, hadde forventet ville Funcom aksjene ha vært en gullgruve om du hadde handlet i slutten av mars når aksjene lå på en 25 kroner. Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 om du hadde handlet i slutten av mars når aksjene lå på en 25 kroner. Der traff du spikern på hodet;) Jeg handla i mars til 25.50,- Men den grådige lille djevelen på skuldra mi sa, Hold. Mens fornuften min sa selg på 50,- Så klart hørte jeg ikke på fornuften min... Dagens lave prising av aksjen har FC selv mye av skylden for. Ikke fordi de har levert et dårlig produkt (sett utifra salgs-succesen), men fordi de har vært så grådig med å guide og informere aksjonærene. Men dette var også noe de hadde varslet på forhånd. De ville være sparsommelige med info og guiding frem mot Q2 rapporten var melingen fra FC rett før release. Ergo så viser dagens kurs at man høster som man sår... Men som nevnt tidligere så trenger FC 150K subs. for å få skuta til å gå rundt. Så med en halvering av dagens 400K så vil FC fortsatt sitte i pluss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå