Vikingpus Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hei. Kjøpte min EEE igår, og den fikk lesefeil på disken samme dag. Har prøvd å formatere og installere Windows på nytt, men får feil i Windows installasjon som sier at den ikke kan formatere disken/disken er kanskje ødelagt. Noen tips? Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Reklamer til selgeren ? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Regner med at du har satt maskinen i installasjons modus? som det står i manualen.. Lenke til kommentar
Vikingpus Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 Ja, maskinen står i installasjonsmodus. Så sant dette innebærer at OS Installation står på Start valget under Advanced fliken i BIOS. Jeg har slettet den gamle partisjonen, og får altså ikke formatert på nytt. Har lest på noen utenlandske forum at dette har skjedd på flere av disse maskinene. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Ville gått tilbake med mannskiten, og stilt meg på ventilasjonsmodus ovenfor selgeren Seriøst, gå tilbake med den/send den tilbake. Jeg skal ha meg 901 selv, så håper ikke disse SSDene er så skjøre som kjeks alle sammen... Endret 21. august 2008 av tommyms Lenke til kommentar
Vikingpus Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 Jaggu. Får jeg den ikke igang i løpet av noen timer, så leverer jeg den rett inn igjen. BTW, vet noen når 901 kommer? Kjøpte min på elkjøp, så kan bare benytte meg av angrefristen og få pengene tilbake hvis den andre er like om hjørnet. Er blir også 901 kun levert med SSD eller kan man få vanlig harddisk i den? Lenke til kommentar
Vikingpus Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 Ingen som vet en metode for å få treskeverket igang igjen? Når jeg bruker verktøyene på UBCD (Ultimate Boot CD), så får jeg også stadig lese og tilgangs feil. Dette gjelder også tilgang til MBR og partition table. Betyr dette at jeg bare kan drite i å få fikset det, eller finnes det ett brutalt partisjonerings program som kan lage NTFS partisjon med ny MBR osv? Lenke til kommentar
Nator Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Det kan jo hende det er noe fysisk feil på den disken da, eller noe annet rart. Vet ikke om noen måte du kan gjøre det på... Angående 901, så i følge PS.no har de "Ubekreftet 28.8". En dato som ikke betyr noe som helst, for jeg vet at 901 ikke skal komme før tidligst mot midten eller slutten av september. Lenke til kommentar
Vikingpus Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 Maskina er levert inn til service, så nå er det bare å vente. Første maskinen jeg måtte gi opp. Jeg jobber med disse tingene til daglig, og det er første gang jeg har gitt opp en harddisk:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå