Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Asus EEE 900 - får ikke formatert SSD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, maskinen står i installasjonsmodus. Så sant dette innebærer at OS Installation står på Start valget under Advanced fliken i BIOS. Jeg har slettet den gamle partisjonen, og får altså ikke formatert på nytt. Har lest på noen utenlandske forum at dette har skjedd på flere av disse maskinene.

Lenke til kommentar

Ville gått tilbake med mannskiten, og stilt meg på ventilasjonsmodus ovenfor selgeren :p

Seriøst, gå tilbake med den/send den tilbake. Jeg skal ha meg 901 selv, så håper ikke disse SSDene er så skjøre som kjeks alle sammen...

Endret av tommyms
Lenke til kommentar

Jaggu. Får jeg den ikke igang i løpet av noen timer, så leverer jeg den rett inn igjen. BTW, vet noen når 901 kommer? Kjøpte min på elkjøp, så kan bare benytte meg av angrefristen og få pengene tilbake hvis den andre er like om hjørnet. Er blir også 901 kun levert med SSD eller kan man få vanlig harddisk i den?

Lenke til kommentar

Ingen som vet en metode for å få treskeverket igang igjen? Når jeg bruker verktøyene på UBCD (Ultimate Boot CD), så får jeg også stadig lese og tilgangs feil. Dette gjelder også tilgang til MBR og partition table. Betyr dette at jeg bare kan drite i å få fikset det, eller finnes det ett brutalt partisjonerings program som kan lage NTFS partisjon med ny MBR osv?

Lenke til kommentar

Det kan jo hende det er noe fysisk feil på den disken da, eller noe annet rart. Vet ikke om noen måte du kan gjøre det på...

Angående 901, så i følge PS.no har de "Ubekreftet 28.8". En dato som ikke betyr noe som helst, for jeg vet at 901 ikke skal komme før tidligst mot midten eller slutten av september.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...