Vegard_Haug Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Mot slutten av oktober er det endelig klart for nye postapokalyptiske eventyr. Les mer Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Konge!! Dette har jeg gledet meg til, har forhåndsbestilt og betalt dette til 360 da jeg vet jeg ikke har penger til ny pc Dette spillet blir den første i serien jeg spiller, akkurat samme gjelder Oblivion var og den første spillet jeg prøvde fra den serien.. Håper jeg ikke blir skuffa, men tviler da det er Bethesda som lager spillet Endret 21. august 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Her er det så mye forventninger ute å går, så jeg satser alt på en demoversjon før jeg kjøper. Håper de har vett nok til å slippe noe sånt. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Her er det så mye forventninger ute å går, så jeg satser alt på en demoversjon før jeg kjøper. Håper de har vett nok til å slippe noe sånt. Er nok bare å glemme. Bethesda har aldri sluppet en demo etter det jeg vet, og slike store sandkasse spill skal spilles uten begrensninger fra en demo. Personlig er jeg veldig skeptisk til om de klarer å lage Fallout3, eller om det bare blir Oblivion med våpen. Skal selvfølgelig ha spillet, da jeg har alle andre Fallout spill og elsker serien. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Spillet skal selvsagt kjøpes. Det eneste jeg lurer på er: PC eller Xbox360? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg skal ha det på både 360 og PC, 360 for achievements, og PC for PC kontrollere + modding Lenke til kommentar
Joakim_B Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Spillet skal selvsagt kjøpes. Det eneste jeg lurer på er: PC eller Xbox360? Om du har en PC som tåler det, er vel det å foretrekke. Mulig jeg tar feil her men Fallout3 kommer vel til å ha støtte for brukerlagde mods? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 The 1up show hadde en preview der de fikk en gjennomgang av Todd Howard. Det virker lovende, og de hadde også prøvd å rette på det som var så dårlig med Oblivion som dårlige NPC konversasjoner og auto-leveling. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 The 1up show hadde en preview der de fikk en gjennomgang av Todd Howard. Det virker lovende, og de hadde også prøvd å rette på det som var så dårlig med Oblivion som dårlige NPC konversasjoner og auto-leveling. Glede seg! Elsket Fallout 2 og 1'ern som jeg spillte etter 2'ern. hehe Bethesda har som regel ikke klart å skuffe meg så langt med spill og tviler på at F3 blir noen skuffelse for meg der heller. Blir å finne i hylla hos meg etterhvert ja, julegave fra meg til meg på forskudd! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Håper dette ikke skuffer, dette kan bli en knall spillhøst. AtW Lenke til kommentar
Belinik Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) pff stor lansering og hele pakka , er vel pga gears of war 2 + fable 2 kommer ut i den samme tiden , og liker enda ikke bethseda for at de har totalt ødelagt fallout 3 , ja ødelagt i mine øyne, som fan av fallout 1-2 synes jeg at de har forandret alt for mye, og kalle det fallout 3 er bare tull og tøys , kjøpe det når det kommer ut ? neggu hell , oblivion with guns , enkelt og greit Endret 22. august 2008 av Belinik Lenke til kommentar
medisterpus Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Noen som har sett eller hørt noe om Collector's edition i Norge? Jeg har lyst på den lunsjboksen. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Dårlig timing, jeg er jo midt oppi Fable 2 og GoW2 er rett rundt hjørnet når dette kommer ut. Me want earlier release! Får plukke det opp når Gears har fått kjørt seg litt i stedet. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Det er aldri dårlig timing å sørge for at spill kan havne under juletreet til folk. Dessuten er Gears of War og Fable 2 tildels ganske forskjellige spill. Lenke til kommentar
Akwa Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 pff stor lansering og hele pakka , er vel pga gears of war 2 + fable 2 kommer ut i den samme tiden , og liker enda ikke bethseda for at de har totalt ødelagt fallout 3 , ja ødelagt i mine øyne, som fan av fallout 1-2 synes jeg at de har forandret alt for mye, og kalle det fallout 3 er bare tull og tøys , kjøpe det når det kommer ut ? neggu hell , oblivion with guns , enkelt og greit Ditto Odin@nma http://www.nma-fallout.com Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Mot slutten av oktober er det endelig klart for nye postapokalyptiske eventyr.Les mer Kult! Da kan Bethesda endelig gå tilbake til The Elder Scrolls igjen. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 pff stor lansering og hele pakka , er vel pga gears of war 2 + fable 2 kommer ut i den samme tiden , og liker enda ikke bethseda for at de har totalt ødelagt fallout 3 , ja ødelagt i mine øyne, som fan av fallout 1-2 synes jeg at de har forandret alt for mye, og kalle det fallout 3 er bare tull og tøys , kjøpe det når det kommer ut ? neggu hell , oblivion with guns , enkelt og greit Ditto Odin@nma http://www.nma-fallout.com Skal du kommentere, kan du ikek komem med poster som består av litt mer enn ett enkelt ord? Det er jo falrig nært spam slik innleggene dine er nå. Jeg er en like stor fan av fallout 1 og 2 som noen, men selv jeg innser at forandring har vært uunngåelig, det er et gammelt spill, er det så forferdelig glat at de prøver seg på litt nytt? AtW Lenke til kommentar
nasum Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) pff stor lansering og hele pakka , er vel pga gears of war 2 + fable 2 kommer ut i den samme tiden , og liker enda ikke bethseda for at de har totalt ødelagt fallout 3 , ja ødelagt i mine øyne, som fan av fallout 1-2 synes jeg at de har forandret alt for mye, og kalle det fallout 3 er bare tull og tøys , kjøpe det når det kommer ut ? neggu hell , oblivion with guns , enkelt og greit Ditto Odin@nma http://www.nma-fallout.com Skal du kommentere, kan du ikek komem med poster som består av litt mer enn ett enkelt ord? Det er jo falrig nært spam slik innleggene dine er nå. Jeg er en like stor fan av fallout 1 og 2 som noen, men selv jeg innser at forandring har vært uunngåelig, det er et gammelt spill, er det så forferdelig glat at de prøver seg på litt nytt? AtW Det er selvfølgelig ikke feil at de prøver på noe nytt. Men jeg må vel si at de kunne ha beholdt kjernemekanikken fra forgjengerne. Ville du lagd baldurs Gate om til et FPS eller Crysis til et pek & klikk eventyr ? Jeg skuer med misstro, men det blir nok å plukke det opp før eller siden uansett. lavere forventinger = mindre skuffelse, right ? Endret 22. august 2008 av nasum Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hva var Fallout 1 og 2 da? Hva gjør Fallout 3 så dårlig i forhold til de gamle spillene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg