nukleuz Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Jeg har en thermaltake kjøleblokk og vifte til cpu`en... Går det da greit å montere peltier under under denne mellom cpu og vifte?? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Det vil være veldig lite effektivt. Skal du ha utbytte av et peltier element burde man ha vannkjøling. Pluss at du må ha en kraftig strømforsyning. Jo sterkere Peltieret blir kjølt (varm side) jo kaldere blir den kalde sida, ikke sant.. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Du trenger et veldig kraftig peltierelement, sannsynligvis en ekstra strømforsyning (og en måte å starte denne på) og mye bedre kjøling. (Les: vannkjøling) Trur du skal droppe dette prosjektet jeg Lenke til kommentar
nukleuz Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 Okey... tror jeg dropper peltier, sparer heller ett par tusen til vannkjøling. Noen som kanskje vet hvorfor min XP2200+ T.bred låser seg når jeg klokker den til over 2000Mhz? Den er ikke varmere enn 47 grader, så den burde vel kanskje gå litt høyere?? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Tbred A eller B? Kan det være FSB som stopper deg? Har du prøvd med høyere kjernespenning? (Vcore) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå