Isbit47 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hørte at det er mulig å slå av Aero i Vista. men vil det ha noe betydelig forskjell på ytelse? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Aero bruker jo cpu kraft og ram, så vis du ikke har en rask og ny pc så anbefales det at du skrur av Aero. Men vis du har en ny moderne pc med bra cpu og minne så er det jo ikke noen spessiel grunn for og skru av dette. Du kan jo bruke vanlig windows xp designe eller gå helt tilbake til 98 designe med en grå bunnlinje og dette. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Slår du av aero tegnes alt av CPUen, mens med aero på tegnes det meste via skjermkortet, som selvfølgelig er raskere enn CPUen på slikt Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Kan jo nevne at jeg har Aero på, og når jeg starter et spill merker jeg at Aero som ofest skrur seg selv av og det switcher til basic-theme. Dette skifter tilbake til Aero når jeg går ut av spillet igjen. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Kan jo nevne at jeg har Aero på, og når jeg starter et spill merker jeg at Aero som ofest skrur seg selv av og det switcher til basic-theme. Dette skifter tilbake til Aero når jeg går ut av spillet igjen. Det er etter hensikten , men det finns unntak ved at noen spill (fullskjerms apps) ikke disabler aero. Er en god diskusjon om dette fenomenet med flere oppsummeringer her : http://channel9.msdn.com/forums/Coffeehous...ormance/#Page=1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå