Gå til innhold

AoC: Age of Conan, Den store aksjene går i do tråden


Anbefalte innlegg

Hei

 

Som vi alle vet, Age of Conan er en bug heap ganger ti.

 

Spille suger, investorene gråter, og gaute er høy på lykkepiller ala Kjell Magne Bondevik.

 

MEN :) det er lys i tunnelen gutter. Funcom aksjene er nå på bunnivå og still going down!

 

Og etter aksje prinsippet "dead bunny" det betyr at en dø kanin fremdeles kan sprette litt om den hopper fra Empire State Building.

 

Kan du nå investere i funcom aksjer for nesten ingen penger!!!!

 

Og vente til neste patch kommer og håpet igjen flekker i fanboys, med mot i brøste og grøt i hode.

 

Da vil aksjene øke bittelitt, da selger du umiddelbart, tar en pen slump penger og sender funcom aksjene tilbake ned til slummen der den hører hjemme.

 

Vi er jo enige her, Funcom er totalt tragisk, Age of Conan går rett i do nå som warhammer kommer, men vi kan jo prøve å tyne litt penger ut av idiotene som kjøpte aksjer hos dem :)

 

Så løp og KJØP!!!!

 

ps: Egentlig ikke, funcom aksjer er like ettertraktet som en 156 dame med genital herpes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
selv om topic'en var helt idiotisk skal jeg innrømme at jeg fant den humoristisk ;)

 

Enig, jeg ler så jeg dør av dettte

 

http://www.oslobors.no/ob/aksje_kursutvikl...;p_period=1YEAR

 

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

 

Jeg mener det, han gaute trenger hjelp nå.

 

Men ingenting er så dårlig at det ikke er godt for noe, han trenger litt slanking :)

 

Og han viser jo klart at han kan miste .. hehe 80 prosent vekt fort :)

Lenke til kommentar

FunCom er jo et solid spillfirma som nesten garantert blir å levere knallgode titler i fremtiden.

 

Kan være smart å kjøpe nå som aksjen er lav, men jeg tror aksjen har "potensiale" til å bli lavere.

 

Ser forresten at styremedlem Jan Inge Torgersen har solgt sine 14.000 aksjer og sluttet i FunCom, noe som bidrar til at kursen fortsetter nedover.

Endret av Sitronkake
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...