Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Når jeg har innstalert CSS, og opner det i steam så kommer det opp en feilmelding om at jeg må oppdatere video drivere? noen sier at det er bare oppdatere den, men jeg har ikke cden? Hva gjør jeg da? Dette haster, er counter strike nerd Skjermkort: Radeon Xpress 1150.Kan noen fine drivere til denne? eller? Lenke til kommentar
eXclusive1337 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Når jeg har innstalert CSS, og opner det i steam så kommer det opp en feilmelding om at jeg må oppdatere video drivere?noen sier at det er bare oppdatere den, men jeg har ikke cden? Hva gjør jeg da? Dette haster, er counter strike nerd Skjermkort: Radeon Xpress 1150.Kan noen fine drivere til denne? eller? 1150 finnes ikke i listen, men kan det være 1050?? ATI radeon drivere Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Radeon 1150 er integrert grafikk, så du må velge deretter. (Integrated/Motherboard). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå