abene Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Nettleseren Opera 9.52 er nå klar for nedlasting. Les mer Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Nettleseren Opera 9.52 er nå klar for nedlasting. Les mer Skal testes når jeg kommer hjem fra jobb. Men det bør kanskje også nevnes at oppdateringen også inneholder en fix for en issue med "blocked content". Jeg opplevde iallefall med 9.51 ved blokkering av noen reklamebannere, at alt = "*" ble blokkert i tillegg. Resultatet var at ingenting ville lastes, og du måtte manuelt fjerne denne. Dette var iallefall fikset i 9.52 Beta, så jeg antar den ikke er der i stable heller. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hmm merker at det "fixed xxxx bittorent" er en gjenganger i opera patch notes. Blir vel mer som "lappet litt på, sikkert mer feil ser på det senere" Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Greit at de støtter BitTorrent, men en egen klient som Azureus blir uansett bedre. Opera kan jo også settes til å åpne feks .torrent-filer med program x så valget er hos sluttbruker. Den GMail-feilen begynte å irritere meg så godt de fikk fikset den på ca en uke. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Virker som dette er det sammme som 9.52RC2. Buildnr. er iallfall likt for *nix. Lenke til kommentar
BorN Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 * Fikset problem med forhåndsvisning av Youtube-videoer. Denne fiksen er vel det jeg ser kommer til å merke best. Bra de har fikset det! Lenke til kommentar
Svish Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Noen andre enn meg som opplever at den nye versjonen konstant bruker 100% av den ene prosessor kjernen min?? Youtube-video fiksen funket forøvrig ikke helt heller virker det som.... Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Nå har ikkje eg tilgang til prossessorkjernen din, så eg kan vanskeleg nytta han. Uansett så har eg ikkje merka noko til det problemet. Har du starta opera om att? Lenke til kommentar
Svish Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Nå har ikkje eg tilgang til prossessorkjernen din, så eg kan vanskeleg nytta han. Uansett så har eg ikkje merka noko til det problemet. Har du starta opera om att? Hæ? Det jeg mente var at den bruker konstant 50% CPU, men hvis jeg setter Opera prosessen til kun å bruke ene kjernen (har dual core), så bruker den 100% av den jeg gir den. Klart jeg har starta Opera på nytt. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Old news! :!: Fil: Opera 9.52 @ catchgamer.no Lastet opp av Occi- | 20. August 2008 kl 20:16 (meg) :-) Har ikke merket noe særlig forskjell, men nå bruker jeg aldri bittorrentklienten til Opera og det med blocked har jeg ikke hatt så mye problemer med. Eneste jeg har irritert meg over er at Gmail noen ganger henger + youtube videor på forums henger innimellom. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Noen andre enn meg som opplever at den nye versjonen konstant bruker 100% av den ene prosessor kjernen min??Der opplevde jeg det også. Etter at jeg avsluttet Opera og startet det på nytt klarte jeg faktisk å få Opera til å bytte mellom kjernene (se grafen). Lenke til kommentar
Svish Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 fant du ut hvordan å å bli kvitt det da? jeg klarte ikke å få slutt på det før jeg avinstallerte og fjernet absolutt alt jeg fant som hadde med opera å gjøre. Innstillinger, register saker, you name it. Og så installerte det igjen. I dont get it... Men nå funker den i hvert fall fint igjen Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 fant du ut hvordan å å bli kvitt det da?Egentlig ikke. Valgte kill task, og etter at jeg restart maskinen var alt som normalt. Bruker Ubuntu 8.04.1, så mulig vi bruker forskjellig OS? Lenke til kommentar
Svish Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 jeg bruker nok litt windows ja har en laptop med ubuntu 8.04, og der gikk oppgraderingen fint. så jeg vet nå ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå