htaule Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hvordan avinstalerer man programmer på One? Har installert VLC og da trenger jeg vel ikke mplayer lengre, eller? Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 mediaplayer følger vel med windows så vet ikke om man kan avinstalere det? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Desto mer jeg leser om Linpus jo mer irritert blir jeg over at ikke Acer har valgt en mer vanlig distro. Men uansett, her står det hvordan du ordner får tilgang til pakkebehandleren, som er metode nr1 for å (av)innstalere programmer i Linux. http://www.aspireoneuser.com/?s=package+ma...amp;x=0&y=0 Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 fant foresten ut at man får fjernet det når man går på legg til fjern og så på venstre menyen der står det legg til fjern windows komponenter, der kan man krysse av for mplayer vertfall og avinstalere. om det er linux der er snakk om noe eg ikke har vert borti så vet eg ikke:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå