Villesild Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hei. Skal sende inn en liten presentasjon av meg selv for en jobb jeg søker på. Fikk beskjed at jeg bare skulle skrive noen ord om meg selv og positive/negative sider av meg selv. Så det jeg lurer på hvor ærlig skal man være her? Jeg har faktisk litt problemer med å finne negative sider enn rotete, rastløs/utålmodig. Må nesten ha noe mer føler jeg men klarer ikke finne på noe mer akkurat nå. Ringte en kamerat for å høre om han hadde noen ting på meg men det hadde han ikke. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Du kan jo forsøke å vinkle dine negative sider i postiv retning! Hvis du er utålmodig, så kan det vinkles til at du er en aktiv person. Rotete kan vinkles til at du er en lett ustrukturert person som trives med å kommunisere og samhandle med andre mennesker. De såkalte negative sidene er ofte positive fordi det handler bare om å porsjonere i mindre porsjoner. Godt humør/humor er en sikker vinner, og hvem skal bestemme at du ikke er humørfylt!? Lykke til! Lenke til kommentar
Villesild Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 Takker for svar. Etter å ha lest litt på nett ser jeg at cluet er å vri de negative sidene om til positive sider, så det er nok ikke så dumt det. Men det er vel viktig å ikke ha for gjennomsiktige sider også? Så det ikke blir for dumt på en måte? Men syns det er litt vanskelig og finne noe som kan vris på en slik måte og føler at jeg må ha mer enn bare de jeg har nevnt hittil. Men syns det ikke akkurat passer med: Er jævlig trøtt om morran, så trenger en liter kaffe og 2 røyk for å fungere. Er første gangen jeg sender en slik presentasjon så er litt uvant for meg dette her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå