Bakke Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Vin Diesel har nå fått lov til å lage en liten forhistorie til den kommende "Fast and Furious". Les mer Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 [før] det fjerde kapitlet i serien Finnes det en tredje også? Jeg trodde bare F&tF og 2F2F var de eneste ute. Jeg ser for meg en whine-aften med den tredje på søndag i så fall. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 F&F Tokyo drift Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Er jeg en av få som syntes Tokyo Drift var bedre en toeren? Ser fram til denne egentlig, for det er ALT for få bilfilmer som kommer på kino. Virker som det var mye mer på åttitallet! Så derfor får vi være fornøyd med det vi kan få! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Er jeg en av få som syntes Tokyo Drift var bedre en toeren? Ser fram til denne egentlig, for det er ALT for få bilfilmer som kommer på kino. Virker som det var mye mer på åttitallet! Så derfor får vi være fornøyd med det vi kan få! Tokyo Drift var jo en total katastrofe i en filmserie jeg faktisk liker, da det er god underholdning. Tokyo Drift var bare elendig på alle tenkelige måter. Fortsatt synes jeg The Fast and the Furious er best, og det skal bli bra å se Vin Diesel og Paul Walker sammen igjen på skjermen. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Enig med Heilage her. Følte ikke at Tokyo Drift hørte til F&F serien egentlig Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Herleg. Då er det ikkje lenge til me får sjå gamle rustne golf og bmw'ar med eksosrøyr så store at ein kan baka brød i dei, neonlys i understellet og farts-striper på sida -- her i distriktsnoreg. Eg foreslår dei legg fra seg denne 'franchisen' då den frå og med film nummer ein var heilt forferdeleg. Tynt, keisamt - med masse stereotypar. Ta for eksempel Michelle Rodriguez. Aldri før sett ein so-kalla skodespelar med eit så smalt spekter av karakterar. Hu kan berre spela 'bad ass chick w/ attitude' - og hu gjer ein forferdelig jobb der òg. Ref: The Fast and The Furious, og nokre uutholdelege lost episodar. Nei, kutt ut. Bruk tid og pengar på noko anna. Endret 21. august 2008 av Gaz West Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Hiver meg på, synes ikke Tokyo Drift passet til F&F filmene, når dem ikke brukte de vanlige skuespilleren, fikk liksom ikkje følelsen av og se en ordentlig F&F film Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 jeg er tydeligvi sær da jeg synes Tokyo Drift var bra. Jeg har ikke sett noen av de to andre filmene i konseptet ferdig så jeg har vel et annet forhold til de filmene enn de andre i denne tråden. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Misforstod jeg grassalt nå? Er det slik at Vin Diesel skal lage en kortfilm som kan befinne seg i tid før den første filmen? Og i tillegg kommer det en film neste år hvor alle samles? Eller er det altså én og samme film det er snakk om? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Likte Tokyo Drift ja, men den kunne kanskje passet bedre som en selvstendig film, da den ikke har noe med F&F å gjøre. Ellers håper jeg på at dette blir bra. Får håpe at de huske på minst mulig dataanimasjon!. Hele 2F2F ble ødelagt pga det. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 @ilpostino Jepp, Tokyo Drift var en bra film, det er ikke det, det er heller det at den passet ikke inn i F&F som en serie av filmer, da dem hadde byttet ut alle skuespillere (foruten om på slutten, da vin diesel kom til tokyo), anyways, Likte Tokyo Drift, men den var dårlig implementert i F&F serien... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Ref: The Fast and The Furious, og nokre uutholdelege lost episodar. & Resident Evil. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Er jo enige i det folk sier her at Tokyo Drift ikke passer i serien! Den kunne het noe annet enn Fast and the Furious. Og den er heller ikke den beste i serien. Fireren blir nok den beste etter eneren, men usikkert på om den kan slå den! Tokyo Drift er allikevel bedre enn toeren mener nå jeg, men ikke så bra som eneren! Drifting er jo tross alt alltid gøy.. Men er vel kanskje flertall i folk med framhjulstrekte biler her inne?? :D Og kanskje en del som ikke har bil en gang.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg