Gå til innhold

Kulturo: Vin Diesel med Fast and Furious-prequel


Bakke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er jeg en av få som syntes Tokyo Drift var bedre en toeren? :p Ser fram til denne egentlig, for det er ALT for få bilfilmer som kommer på kino. Virker som det var mye mer på åttitallet! Så derfor får vi være fornøyd med det vi kan få! :)

 

Tokyo Drift var jo en total katastrofe i en filmserie jeg faktisk liker, da det er god underholdning. Tokyo Drift var bare elendig på alle tenkelige måter.

 

Fortsatt synes jeg The Fast and the Furious er best, og det skal bli bra å se Vin Diesel og Paul Walker sammen igjen på skjermen.

Lenke til kommentar

Herleg. Då er det ikkje lenge til me får sjå gamle rustne golf og bmw'ar med eksosrøyr så store at ein kan baka brød i dei, neonlys i understellet og farts-striper på sida -- her i distriktsnoreg.

 

Eg foreslår dei legg fra seg denne 'franchisen' då den frå og med film nummer ein var heilt forferdeleg. Tynt, keisamt - med masse stereotypar. Ta for eksempel Michelle Rodriguez.

Aldri før sett ein so-kalla skodespelar med eit så smalt spekter av karakterar. Hu kan berre spela 'bad ass chick w/ attitude' - og hu gjer ein forferdelig jobb der òg.

Ref: The Fast and The Furious, og nokre uutholdelege lost episodar.

 

 

Nei, kutt ut. Bruk tid og pengar på noko anna.

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar

Er jo enige i det folk sier her at Tokyo Drift ikke passer i serien! Den kunne het noe annet enn Fast and the Furious. Og den er heller ikke den beste i serien. Fireren blir nok den beste etter eneren, men usikkert på om den kan slå den!

 

Tokyo Drift er allikevel bedre enn toeren mener nå jeg, men ikke så bra som eneren! Drifting er jo tross alt alltid gøy.. Men er vel kanskje flertall i folk med framhjulstrekte biler her inne?? :D :D Og kanskje en del som ikke har bil en gang..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...