Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har du fantasikjærester?

Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Skybert_*

Jeg spør både menn ogkvinner her på forumet:

Har du, eller har du hatt fantasikjærester i voksen alder?

Jeg ble veldig forelska i både Snøhvit, Prinsesse Fiona (fra Shrek), og flere andre virkelige og fiksjonelle figurer.

Drømmer om dem natt og dag, drømmer at jeg redder hene fra fare, at vi blir kjærester, osv...

Er det bare meg?

Hilsen mann 42.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ble veldig forelska i både Snøhvit, Prinsesse Fiona (fra Shrek), og flere andre virkelige og fiksjonelle figurer.

Drømmer om dem natt og dag, drømmer at jeg redder hene fra fare, at vi blir kjærester, osv...

Er det bare meg?

Hilsen mann 42.

Tror det nok bare er deg :p

Lenke til kommentar

Har flere ganger tenkt at jentene fra Totally Spies kan gå under betegnelsen "babes", og selv om dette ikke er noe jeg prioriterer fremfor andre jenter synes jeg da de er ganske så sexy, selv til animerte å være :p

Har jo også tenkt at Kim Possible ville vært rimelig heit om hun var ekte, som jeg har synes at læreren var pen osv osv, noe som jeg tror mange andre gutter og sikkert også jenter synes/har synes.

Utenom dette har jo dessverre ikke hatt noen fantasikjæreste. Tror dette er uvanlig, men skal ikke si noe negativt om det ;)

Lenke til kommentar

Er det bare meg?

Hilsen mann 42.

Kun i drømmeland. Utrolig frustrende når man våkner. Her er man DØDSFORELSKA og så viser det seg at dama ikke en gang EKSISTERER!! Huff og huff!

Men i våken tilstand. Nei, mede mindre du mener å være forelska i noen man kjenner uten å få henne. Det har sjølsagt skjedd.

Når jeg var åtte år var jeg forelska i seks av klassens ti jenter og regna alle seks som mine kjærester. Og fortalte det til folk også. Hehe. MAn gjør mye rart i den alderen...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...