Gjest Guest_Skybert_* Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg spør både menn ogkvinner her på forumet: Har du, eller har du hatt fantasikjærester i voksen alder? Jeg ble veldig forelska i både Snøhvit, Prinsesse Fiona (fra Shrek), og flere andre virkelige og fiksjonelle figurer. Drømmer om dem natt og dag, drømmer at jeg redder hene fra fare, at vi blir kjærester, osv... Er det bare meg? Hilsen mann 42. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 I voksen alder? Nei. Da jeg gikk i barnehagen? Ja. Da var det Mufasa i Løvenes Konge og et par av MC-musene :!: Lenke til kommentar
DNA Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg spør både menn ogkvinner her på forumet:Har du, eller har du hatt fantasikjærester i voksen alder? Jeg ble veldig forelska i både Snøhvit, Prinsesse Fiona (fra Shrek), og flere andre virkelige og fiksjonelle figurer. Drømmer om dem natt og dag, drømmer at jeg redder hene fra fare, at vi blir kjærester, osv... Er det bare meg? Hilsen mann 42. Tror det nok bare er deg Lenke til kommentar
Special P Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 er nok ikke så veldig mange på en alder av 42 som har "fantasikjærester" nei, med mindre de er sinnsykt ensome og ikke er gift... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Da var det Mufasa i Løvenes Konge og et par av MC-musene :!: Hahahahaha! Nå ler jeg så tårene triller. Jeg var heit på Ariel. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Det var alle Aidskake. Ariel var fuckings heit! Lenke til kommentar
dabooo Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 tror alle drømmer litt om forskjellige personer/figurer men kjæreste er vel kansje ikke det jeg ville kaldt det tøft at noen har det! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Kun jeg som ville tatt Lois fra Family Guy uten og blunke? Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Kun jeg som ville tatt Lois fra Family Guy uten og blunke? "Is that a girl?" O.O .... til trådstarter, er 17 år og har ikke akkurat drømt om det. Nærmeste var en kamerat som sa Kim Possible hadde vært drit fin hvis hu var ordentlig, måtte si meg enig. Endret 22. august 2008 av Hidephix Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Kun jeg som ville tatt Lois fra Family Guy uten og blunke? I'd tap that MILF. Men uansett.. nei er nok ikke helt normalt hehe.. Minner faktisk om mentaliteten til en barnehageunge. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Har flere ganger tenkt at jentene fra Totally Spies kan gå under betegnelsen "babes", og selv om dette ikke er noe jeg prioriterer fremfor andre jenter synes jeg da de er ganske så sexy, selv til animerte å være Har jo også tenkt at Kim Possible ville vært rimelig heit om hun var ekte, som jeg har synes at læreren var pen osv osv, noe som jeg tror mange andre gutter og sikkert også jenter synes/har synes. Utenom dette har jo dessverre ikke hatt noen fantasikjæreste. Tror dette er uvanlig, men skal ikke si noe negativt om det Lenke til kommentar
eivind1972 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg spør både menn ogkvinner her på forumet:Har du, eller har du hatt fantasikjærester i voksen alder? Jeg ble veldig forelska i både Snøhvit, Prinsesse Fiona (fra Shrek), og flere andre virkelige og fiksjonelle figurer. Drømmer om dem natt og dag, drømmer at jeg redder hene fra fare, at vi blir kjærester, osv... Er det bare meg? Hilsen mann 42. Kun i drømmeland. Utrolig frustrende når man våkner. Her er man DØDSFORELSKA og så viser det seg at dama ikke en gang EKSISTERER!! Huff og huff! Men i våken tilstand. Nei, mede mindre du mener å være forelska i noen man kjenner uten å få henne. Det har sjølsagt skjedd. Når jeg var åtte år var jeg forelska i seks av klassens ti jenter og regna alle seks som mine kjærester. Og fortalte det til folk også. Hehe. MAn gjør mye rart i den alderen... Lenke til kommentar
Blax Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Elisha Cuthbert i The girl next door hihi Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Har aldri hatt det, nei. Det er nok med en kjæreste i virkeligheten, og mye bedre. Lenke til kommentar
Luciana Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Som den skitne pigen jeg er kunne jeg godt ha fantasert om Lucas og Nathan i One tree hill. Når jeg var liten var det Sjøfareren Sinbad eller noe slikt. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Husker før, da var jeg forelska i Lola Bunny eller hva hun nå het Lenke til kommentar
edds Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jessica Biel <3 Enig! Så The Texas Chainsaw Massacre igår og viste ikke om jeg skulle skrike av frykt eller dra'n! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Det var alle Aidskake. Ariel var fuckings heit! Ja, fyfaen. Ariel og broren til Pocahontas. xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg