TSGame Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hei Jeg er igang med litt light overklokking og testing av diverse gear til pc'en min. Jeg trenger ett eller flere Benchmark progs. Noe som kan fortelle meg ytelsen på min Ax2 6000 og 8800GT. Hva bruker du? Hva anbefales? Jeg håper det er noe som er bra og gratis der ute (ja, jeg vil ha begge deler) .... -- TS Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 3dmark0x, pcmark05, wprime og superpi er vel de mest populære atm. Er det gaming er det vel 3dmark05 og 06 som er de mest relevante. Lenke til kommentar
TSGame Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Ok Hvor laster jeg ned 3dmark05 og 06? edit: Jeg har finni Futuremark sidene. Og lasta ned 3dmark06 tidligere. Men finner altså ikke en versjon som fungerer på min maskin.. Kansje jeg bare skal bite i eplet og kjøpe det? Endret 21. august 2008 av TSGame Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Futuremark heter firmaet=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå