foenix Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg har plutselig begynt å få problemer med Firefox. Det virker som om alt stopper opp (crasjer) i et sekund eller to før systemet kjører videre. Dette gjelder ved scrolling, skifte av faner, tekstmerking, inntasting av tekst m.m. På IE har jeg ikke det problemet. Dersom jeg taster en bokstav eller merker tekst så går det ca 2 sekunder før dette vises i nettleseren. Jeg har i den senere tid også fått svart skjerm i noen sekunder. For et par dager siden startet maskinen på nytt av seg selv og jeg fikk melding om at systemet hadde blitt gjenopprettet etter en alvorlig feil. Jeg bruker Norton´s antivirus program. Det finner ikke noe virus eller spy-vare for tiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hvilken versjon av firefox og hvilken versjon av windows bruker du? Det har vært et problem at 64bit vista og firefox 3 har kræsjet en god del. Det jeg vil anbefale deg er og re-installere firefox med firefox 2 vis du bruker firefox 3. Eller innstalere firefox 3 vis du bruker firefox 2. Firefox versjoner Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
foenix Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 Hvilken versjon av firefox og hvilken versjon av windows bruker du?Det har vært et problem at 64bit vista og firefox 3 har kræsjet en god del. Det jeg vil anbefale deg er og re-installere firefox med firefox 2 vis du bruker firefox 3. Eller innstalere firefox 3 vis du bruker firefox 2. Firefox versjoner Mvh donnieakalefty Jeg har win xp og Firefox 3.01 Problemene kom ikke med det samme jeg skiftet fra FF2 til 3 men først en stund senere.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Prøv og gå tilbake til firefox 2 og se om det hjelper. Så kjører du crap cleaner for og fjerne alt av gamle filer og sånt. crap cleaner Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå