Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vet ikke om foreldrene har funnet ut noe!

Gjest Guest_redd_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_redd_*

Er det noen måte man kan vite om foreldrene vet at man har hatt seg med noen? Redd de har funnet kondomer i søpla, osv.. Kan liksom ikke spørre "Vet du noe om at vi har hatt sex?" akkurat.. Noen vanlige tegn på om dem vet noe? De hadde mest sansynlig blitt ganske forbanna..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kondomen kan du jo putte i en pose og ta med deg ut og kaste, om du ikke vil kaste den hjemme.

Skjønner ikke hvorfor foreldra skal bli sure.. Det eneste jeg kan tenke meg som kan gjøre foreldra dine sure er at du har sex med en som er veldig mye eldre eller yngre enn deg.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_redd_*
Kondomen kan du jo putte i en pose og ta med deg ut og kaste, om du ikke vil kaste den hjemme.

Skjønner ikke hvorfor foreldra skal bli sure.. Det eneste jeg kan tenke meg som kan gjøre foreldra dine sure er at du har sex med en som er veldig mye eldre eller yngre enn deg.

Men da kan det virke rart at jeg plutselig må kaste noe osv.. Vet ikke hvor utspekulerte dem er liksom! Dem bare blir sure for sånt..! Selv om jeg er 16, hadde dem sikkert svartna helt.

Lenke til kommentar

Du trenger ikke gå ut med en gang du har pult. Du kan jo gjemme posen someplace en liten stund, så stikker du ut med den du pulte og mens dere er ute så kaster du bare posen i en søplekasse. Enkelt og greit. :p Og du er 16, så der har du enda en grunn til at du burde slippe sure foreldre.

Lenke til kommentar

Mamma begynte å mase om mitt sexliv før jeg begynte å ha sex, jeg var under den seksuelle lavalder, men hadde kjæreste, så "jeg måtte bare komme til henne om jeg trengte noe". Tror det er det nærmeste jeg har hatt sextalk...

Dessuten så kan det gå an å lukte på folk at de har hatt sex :p

Lenke til kommentar
Foreldre skjønner og vet myyye mer enn du tror...

Samtidig kan de være helt bortreiste og ikke skjønne noen ting. Mora mi hadde etter eget utsagn svart belte i juging da hun var ung men likevel klarte hun nesten aldri å få med seg hva jeg og søs fant på av div. ugang. Derimot så har hun fått med seg det meste av det vår yngre søster gjør, stakkars jenta blir tatt gang på gang. :D

Tådstarter, hvis du ikke har fått noen reaksjoner på noen måte så har de enten ikke oppdaget noe eller så synes de det er greit. Eller kanskje de er for flaue til å snakke med deg om det. Uansett så er du 'home free'. ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...