Nielsen75 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Norge er landet, norsk er språket. Ser ikke noe feil med måten det ble skrevet på. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Er enig i at ordet "skrømt" kanskje høres litt rart ut (jeg ville nok sagt "fiender", men resten er da helt normalt? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Skrømt er vel uansett et norsk ord som de fleste fint forstår hva betyr, så å skulle lage ståhei over det sier vel mer om de som lager ståheien enn ordet. OT: Ser meget bra ut dette, og gleder meg til å se mer fremover. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 De fleste forstår det, men hvor mange bruker det? Men tilbake til topic. Gleder meg til Dragon Age. Ble skuffet over NWN (bra editor, kjedelig spill), Jade Empire (rent actionspill) og KotOR (for mange "feil" til at jeg gidder kommentere det...) men Mass Effect gav meg troen på BioWare igjen. Men kan de gjør det to ganger? Lenke til kommentar
freddern Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Noen som vet hvem som lager musikken til spillet? Håper det blir noe bra no... Gleder meg ! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Gamer.no sin fornorskning har startet å vokse på meg, men blir enda satt ut når de prøver å forklare enkelte spill på sin måte. Minner meg om den gangen jeg prøvde å forklare ei jente om hva WoW handlet om, da fant jeg ut at ord som xp, grind, mobs og lvl ikke er noe alle jenter har kunnskaper om... Endret 9. september 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Agaroth Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) jeg har ikke peiling på hvem som skal lage musikken men jeg håper det er Jeremy Soule. han laga musikken til blant annet: NwN, Icewind dale, guild wars, Oblivion, Morrowind, Company of Heroes og total annihilation. synes han lager veldig god spillmusikk selv om han kanskje gjentar seg selv litt. Her er hjemmesiden hans: http://www.jeremysoule.com/index2.html så til Dragon Age: Origins. er vel kanskje det spillet jeg gleder meg mest til akkurat nå. (nr.2 på lista er Fallout 3) og så langt synes jeg det ser veldig bra ut. sjekk ut denne videoen: (søk etter Dragon age i søkefeltet) http://gamevideos.1up.com/ den varer i ca 20 min. Endret 9. september 2008 av Agaroth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg