Heilage Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Jepp. Da har jeg nådd en milepæl i bortkastet tid. Men så flytter jeg på mandag, splitter ny leilighet med utsikt over Oslo (ikke at det er så mye å ha utsikt utover, men det er da bedre enn en murvegg eller en lyktestolpe). It's all good, bebeh. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hmm... Snakker vi Aker Brygge her? Eller må jeg dempe forventningene mine litt? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Hmm... Snakker vi Aker Brygge her? Eller må jeg dempe forventningene mine litt? Ikke riktig så fint. Aker Brygge ligger enda et par år i fremtiden. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Holmenkollen? Sofienberg. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Når blir det housewarming party? Uansett, gratulere med leilighet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå