Bendorama Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Jeg blir nesten forbanna av panda Anti-virus, jeg kjøpte et år av dem i i fjor, selv om egentlig bare brukte noen måneder av det, men nå de siste månedene når det har begynnt å gå ut (trenger IKKE få spam om det når er et par måneder til), men ja Hver uke flere ganger i uken har jeg fått email fra dem og å utvide abonomente, sikkert 2-3 i uka, er rene spam fra dem, er de så desperate at en betalt bruker skal måtte få spam i mail fordi den begynne gå ut? hadde holdt med en beskjed, og den kunne sakt fint at det er snart utgått og at du kan fornye, men her høre det nesten ut som pc`en skal eksplodere vist ikke utvider abonomente. Blir nesten litt forbanna på slikt.! Ville bare få sakt det. Mvh Thomas EDIT: En til i dag, altså 4 bare denne uka:@ Endret 21. august 2008 av NadaX7 Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Da synes jeg du skal ringe til Virosafe norge og be de stryke deg fra lista. Det ordner de sikkert. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Har jo stoppet nå, den er ferdig utløpt, men er får dårlig å få SPAM med 2-4 mailer i uka et par måneder før av et anti-virus selskap Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Update: Nå har jeg fått fire (4) mail etter at var ferdig, og en telefon fra dem! Hva noen en e-mail fra dem, har lyst å fortelle dem noen alvor ord! Lenke til kommentar
inigomontoya Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Kontaktinfo for Virosafe norge Telefon 93 40 93 00Telefaks 62 11 35 17 E-post [email protected] Postadresse Postboks 374, 2304 Hamar Besøksadresse Strandgata 33, 2317 Hamar Men vil ikke tro at det er noen som gidder å sitte å spamme deg, sikkert bare noen autosystemer som sender en påminnelse om å fornye abo. Endret 12. september 2008 av inigomontoya Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Blir jo spam selv om ikke er et mennske som sender det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå