Snuppeline Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg har blitt forespurt om å printe ut en del forskjellige bilder med min Canon Pixma 6600d printer for et menneske og må derfor forsøke å finne ut kostnadene så jeg får dekket utgiftene til blekk. Men hvordan i all verdens land og rike gjør man det? Jeg aner ikke hvor mange ark jeg kan presse ut av mine seks blekkpatroner på høyeste utskrifskvalitet. Gubben i huset mumler om 10 kroner pr. A4 ark, men jeg synes den prisen høres veldig høy ut? (Jeg er klar over at fotobutikker gjør det billigere, men det er ikke et alternativ her) Noen som har noen tanker om kostnadene? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg mener å huske at min pixma 4000 klarer et sted mellom 70 og 80 sider på et sett fargepatroner (grovt regnet). Dette var på beste kvalitet og rundt 70% dekning. Et komplett sett patroner er vel ca 600. Og i tillegg kommer papiret. Så du må muligens legge på enda litt mer. Tom Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Er det ikke bare å skrive ut, og så ta betalt for de blekkpatronene som ble brukt? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Om fotobutikk ikke er mulighet kan du jo ta hva du vil:) Neida, nytt sett med patroner er vell ikke helt urimelig? Lenke til kommentar
Snuppeline Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 Tusen takk for svar fra alle sammen! Nå fikk jeg en del ideer om kostnader og muligheter å gjøre det på. Flott! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Lever til en fotobutikk, betal mindre enn du måtte gjort for en egen utskrift, og få bedre kvalitet på kjøpet. Også kan du ta litt ekstra fra personen du har gjort dette for, uten at det høres urimelig ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå