PantZman Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Hei! Sitter og tester min nylig kjøpte Acer Aspire One og idet jeg logget på messenger var det en person som adda meg. Jeg visste jo ikke hvem det kunne være og av ren nysgjerrighet så addda jeg han også. Det er jeg som er Rojens Guadalupe says: Hi Rojens says: hey Guadalupe says: hey, A/S/L? Rojens says: why do you ask? do I know you? Guadalupe says: hey whats up babe, U got a webcam? finally someone adds me, I am soo fuckin horny today for some reason lol Rojens says: hehe Guadalupe says: listen hun, I am just about to start my webcam show with jen, come chat me there in my chat room? We can cyber, I will get naked if u do..lol! Rojens says: Maybe people dont add random people cause of the risk of virus Rojens says: and btw, I am a guy Guadalupe says: I can show u how to watch if u promise not to tell anyone else how to do it???PLEASE:-$ Rojens says: Sorry, not interrested Guadalupe says: well since its the law that u gotta be 18 (nudity involved), u have to sign up with a credit card for age verification! BUT.. Once you are inside, just clikc on "Webcams" let me know what name you use to sign in with so I know it is you babe! http://www.lovelocalgirls.com/janeholiday fill out the bottom of the page then fill out the next page as well and u can see me live! Rojens says: Hehe ok. Take care now Er det virkelig folk som går med på dette? Passer kanskje best under OT delen av diskusjon.no menmen. Synest denne var litt morsom Endret 20. august 2008 av PantZman Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Dårlig forsøk på kort svindel (MSN)? Bare sånn for gøy; det var ikke en lang svindel? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Hehe, moroklumpen Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Kan legge på en gammel klassiker tilfelle noen ikke har sett den. Er jo noe i samme duren. Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Såg ut som en bot ja Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Seff, ga aldri relevante svar til Rojens setninger . Bare kjørte på med en ny skriptlinje for hver gang du sa noe . Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 haha, er en bot det der. Var en "dame" som adda meg. Skjønte at det var piss hele greia Men jeg trodde det var en person med en gang så jeg tenkte jeg skulle kødde litt tilbake. Ble litt irritert når jeg skjønte at det var en bot :-( Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 For å være skikkelig pirkete så heter det ikke MSN, det heter Microsoft Windows Live Messenger... Jeg ser humor'n i det, og det er sikkert en eller annen lowlife på andre siden av kloden som gikk på. Ler meg skakk av bilde til: sedsberg...noe av det bedre jeg har sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå