SuperSkunk Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hei! Jeg har hørt av en venn at en i klassen til broren hans plutselig ble gal og begynte å hallusinere og ting. Som jeg forsto det var det på grunn av lite søvn. Jeg har sovet veldig lite i det siste, er det da noen sjanse for at jeg blir gal? På forhånd, takk Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Kommer ann på lengden "lite søvn" forekommer. Er det snakk om måneder, helt klart. Er det snakk om dager/uker, egentlig ikke. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Du blir nok ikke gal, men søvnmangel kan føre til så mangt, både hallusinasjoner og i værste fall død. Dette er selvsagt i ekstreme tilfeller. Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Det var jo godt å høre! :!: Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Fysisk utmattelse er en av de eldste formene for rusmidler vi kjenner til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå