StormKnight Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Heisann, Jeg holder på å sette sammen en ny pc til en fyr. Han skal bruke den til det meste. Han går musikkteknologi, så han skal også mikse litt musikk. I tillegg regner jeg med at det skal spilles litt. Pcen tror jeg skal stå i stua, så den bør ikke bråke så mye. Det jeg har kommet frem til nå er: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=41836 Prisantydning: 6000,- Vennligst kom med tips og meninger. Takktakk Endret 20. august 2008 av StormKnight Lenke til kommentar
TGRacing Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Ser bra ut dette her. Har satt opp et oppsett til deg med noen forandringer som jeg personlig ville valgt i dette oppsettet. Byttet ut sjermkort med hd4850 som vil være et bedere valg til denne platformen med p45 hovedkort. + at det har en del bedere ytelse enn 9800gt. La også til en cpukjøler som vil jobbe en del stillere en stock kjøler. Du har ikke satt opp noe ram i dette oppsettet så jeg har heller ikke tatt det med *(kansje du har fra før). Valgte 650w psu siden det går med litt støm til sjermkort, synes det er bedere for en psu å ha en del over hva man vil komme til å trenge siden den da ikke vil jobbe for fult hele tiden og dermed leve lengere. Det er jo også mulig man vil oppgradere etterhvert så da kan den jo følge med videre også. Mitt forslag Og cpu e8400 fordi den er 45 nm, mindere varmeutvikling og nyere teknologi. Trenger ikke quad vis man ikke skal kjøre velig mye på en gang, kan jo også oppgraderes senere når prisen på q9450/9500 synker om noen mnd. Lykke til med byggingen. Edit glemte link til forslag....ups nå med ram også da. Endret 20. august 2008 av TGRacing Lenke til kommentar
StormKnight Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 ups, glemte å ta med rammen... er lagt til nå. Hva med cpu e8400 eller q6600? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå