Exerqtor Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Jeg har akkurat kjørt Partation Magic 8.0 på min pc for å få distrubiert litt plass fra E til F. Diskene var på 250gb hver å skulle ta 100gb fa E å flytte over på F.. La inn Partation Magic 8 å gjorde det der inne å trykka på apply. Da kom det opp at jeg skulle starte data'n på nytt, jeg gjorde det å PM satt igang rett før windows logg inn. Det hele ble delt opp i tre oppgaver. 1: ta ledig plass fra E. 2: gjøre om ledig hd plass til tilgjengelig lagring(eller noe?) 3: flytte over di 100gb til F. ALt gikk bra helt til prosent markeringa kom til 79% 88% 93%.. Jeg husker ikke helt hva di forskjellige prosente står for bortsett fra at 79% var total fremdrift.. Men uansett når den hadde kommet ditt så skjedde det ikke noe på 3 timer.. Å til slutt tok jeg avgjørelsen av å skru av maskinen. Jeg fikk boota vanlig etter det. Det stod at total plass på F hadde blitt 350gb, men den var alikevell full med 250gb.. Altså 100gb som ikke kunne bli brukt. Så prøvde jeg å åpne PM igjen. Så prøvde jeg å sette ned plassen til 300gb bare for å se om det hjalp noe.. Det enste som skjedde da var at det kom opp to feil under "slankinga" å det ble avbrutt.. Etter det så stod det bare et stort rødt spørsmålstegn over disken å den kunne ikke brukes.. Etter det så reboota jeg maskinen, denne gangen sparka windows utomatisk igang diskopprydding før windows ble lasta å da begynnte den å rydde opp i masse rart. Så den gå igjennom all musikken på F disken å Gjennopprettet det som det stod. Men nå så er F borte fra min datamaskin, ser den ikke noe som helst sted bortsett fra inne på Partation Magic eller Diskmanager i Xp. Noen som kan hjelpe meg litt med det her? EDIT: Fant ut at årsaken til at jeg ikke fant disken var at den ikke hadde noen "drive letter", etter jeg satt den som F så ser jeg disken å kan bruke den.. Men plassen er fortsatt helt på bærtur.. Kan legge med en screenshot fra Partation Magic så dere kan se. Endret 20. august 2008 av Exerqtor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå