Multi-Task Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Noen som vet om noen gode sider hvor man kan treffe på litt forskjellig folk for emailkontakt/vennskap osv. Gjerne en side med brukere fra mange ulike land. Snakker ikke om en datingside, heller ikke om myspace/facebook. Håper har noen gode sider gjemt i sine favoritter! *Red. Skrivefeil. Endret 20. august 2008 av Multi-Task Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Vell, så vit jeg vet så finnes Jippii.no i flere ulike land, så du kan gå inn på de forskjelige på den siden. der kan du spille og chatte, men kun et land om gangen da/ på en side, er ikke multi. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Second Life er absolutt verdt eit forsøk! Er vel om lag 50 000 pålogga til ei kvar tid. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 www.penpals.com er bra. Søstra mi har blitt kjendt med mange fra utlandet, og t.o.m møtt en av dem på ferie i Frankrike Veninna hennes har fått en kjæreste fra new zealand gjennom penpals. Han kommer hit til høst/vinter faktisk. Lenke til kommentar
Multi-Task Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 www.penpals.com er bra. Søstra mi har blitt kjendt med mange fra utlandet, og t.o.m møtt en av dem på ferie i Frankrike Veninna hennes har fått en kjæreste fra new zealand gjennom penpals. Han kommer hit til høst/vinter faktisk. Kommer bare inn på en reklameside via penpals.com :S Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) www.penpals.com er bra. Søstra mi har blitt kjendt med mange fra utlandet, og t.o.m møtt en av dem på ferie i Frankrike Veninna hennes har fått en kjæreste fra new zealand gjennom penpals. Han kommer hit til høst/vinter faktisk. Kommer bare inn på en reklameside via penpals.com :S Sorry, det heter http://www.interpals.net Endret 21. august 2008 av fjeddiu Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Lett lenge etter slike sider! Artig å ha noen å snakke med, anna enn de med samma språket lixm: p Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Litt OT håper jeg går greit? Får ikke lagt til Yahoo adresser på msn'n min: S Hva må jeg gjøre for at det skal funke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå