Gå til innhold

Trailer: Dragon Age: Origins


Anbefalte innlegg

Det slo meg plutselig at det lignet fælt på Age of Conan de første sekvensene. Men utover det, ser det ut til å bli ganske så bra, selv om kampsekvensene så litt treige ut. Men, kampsekvenser er treige når man ikke spiller dem selv.

 

 

 

og er ikke dette den tredje tråden du har startet om denne videoen? =P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det slo meg plutselig at det lignet fælt på Age of Conan de første sekvensene. Men utover det, ser det ut til å bli ganske så bra, selv om kampsekvensene så litt treige ut. Men, kampsekvenser er treige når man ikke spiller dem selv.

 

 

 

og er ikke dette den tredje tråden du har startet om denne videoen? =P

 

hastigheit på kampen går litt i samme fart som i baldurs gate, noko eg er glad for.

Eg håpar ikkje kompanjongane blir som i Never Winter nights 2, der du samlar opp ein gjeng med folk som du "følger deg". Mykje kjekkare med måten det vart gjort i baldurs gate 2, der du sjølv handplukka kven du ville ha i partyet. Skulle kanskje likt eit party på 4-5.

 

Eg håpar inderlig at dei laga eit mykje djupare spel enn mass effect. Skjønt at mass effect var eit godt spel med god dialog og historie, hadde det lite dybde. Planetane var så godt som kopiar av kvarandre der ting vart ganske repetivt med dårlege "side quests".

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...