NorkaBorka Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 det tror jeg egentlig ikke. de fleste spillidag krever 1gb hvis jeg husker riktig Crysis krevde 1,5 med Vista og 2 med Age of Conan Lenke til kommentar
dovring Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 men om jeg velger den acer aspire 5930g med 3gb minne.. blir det mye forskjell til den som er levert med 4gb minne? er helt ny på bærbar fronten, så derfor jeg spør Har ikke noe særli med plass til stasjoner i leiligheten Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 det er INGEN forskjell og dessuten så er det ikke noe vits å ta 4gig versonen fordi: 32-bit OS tar bare 3.2g og med rammen på datan og grafikkort rammen så får vi 3.5gig den eneste store forskjellen er blue ray men det er det ikke noe vits å kjøpe Lenke til kommentar
psl86 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg ville anbefalt å se på en PC fra multicom.no.. Der kan man oppgradere litt som man vil selv, og prisene er veldig gunstig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå