SINDRIS Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Heisann! Fant to billige benker her på nettet. Hvilken av disse ville dere tatt? Nr. 1 eller Nr. 2 Og, hva tror dere om disse? Skal starte med dette nå! Har aldri drevet med benk før Lenke til kommentar
SINDRIS Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Tror dere en benk som denne ville funket for mitt bruk? Hvis jeg kjøper igjennom G-sport slipper jeg den dyre frakten Lenke til kommentar
Speedy610 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Tror dere en benk som denne ville funket for mitt bruk? Hvis jeg kjøper igjennom G-sport slipper jeg den dyre frakten den skulle jo holde lenge Lenke til kommentar
Xell Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg har noe linende er er ikke så veldig fornøyd. Stanga som regulerer vinkelen på benken må trekkes helt ut, man må altså ha like stor plass ved siden av benken som benken er bred for å få ut denne for å regulere vinkelen. Det er også veldig begrenset hvilke vinkler man kan ha her. er selv på utkikk etter en enkel benk der benk og stativ ikke er sammen. Noe ala denne eller denne. Men det er bare mine preferanser. Trenger ikke å være det samme for deg. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Har noe tilsvarende av http://www.g-sport.no/gs/templates/Produkt.aspx?id=10304 selv.. fungerer veldig greit.. vet ikke helt hva mer dere vil ha en benk egentlig.. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg kan ta feil, men den weiderbenken med curlfunksjon synes jeg ligner sterkt på noen rakkelverk jeg tidlgiere brukte. Dessuten er benkflatene smale, noe som gjør det vanskeligere å ligge godt. Lenke til kommentar
izek_mendez Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Er også greit å passe på at benken gir muligheter for bredt nok grep på stanga. En del pressbenker er alt for smale der stanga ligger og er er i veien for henna dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå