CaNaBiS Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 mysql på start.no. går det? Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Nope Er noen få webhoster som tilbyr gratis webhsting med MySQL støtte, men de er som regel ustabile og dårlige..... Må nok kjøpe webhotell med MySQL eller hoste selv/få noen til å hoste for deg..... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 har et phpBB2-forum på members.lycos.co.uk, og det funker egentlig helt ok. litt opp og ned med hastigheten, men nå skal det ikke nødvendigvis være 10.000 medlemmer og sånt heller. Lenke til kommentar
Plazma Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Det er selvsagt en mulighet å koble til en remote mysql server fra en side som ligger på start.no. Kun mysql server jo en del billigere enn full hosting. Lenke til kommentar
hackinnen^ Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Det er selvsagt en mulighet å koble til en remote mysql server fra en side som ligger på start.no. Kun mysql server jo en del billigere enn full hosting. Det blir jo langt fra like raskt da. Spesielt hvis det er store mengder data som skal overføres. Hvis du allikevel skal leie webhotell så anbefaler jeg at du leier hosting der også. Lenke til kommentar
Meuchelmorder Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 har et phpBB2-forum på members.lycos.co.uk, og det funker egentlig helt ok. litt opp og ned med hastigheten, men nå skal det ikke nødvendigvis være 10.000 medlemmer og sånt heller. jeg prøvde den der Lycos greia men det var masse reklame .. Har du fått fjerna den eller :wink: leste en stand at man kunne fjerne den Lenke til kommentar
puta Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 jeg har prøvd lycos.co.uk men kommer ikke inn på serveren.Prøvd med cute ftp og så har jeg prøvd gjennom internet explorer. hva skal jeg gjøre? Plizz hjelp meg. Det er den eneste gratis tjenesten med mysql. gidder ikke bruke penger på noe. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 jeg har prøvd lycos.co.uk men kommer ikke inn på serveren.Prøvd med cute ftp og så har jeg prøvd gjennom internet explorer. hva skal jeg gjøre?Plizz hjelp meg. Det er den eneste gratis tjenesten med mysql. gidder ikke bruke penger på noe. eneste? pøh! http://www.starthotel.dk/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå