1915 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 operating system: Linx mint 5 på en laptop lenovo 3000 n200 med 3 gb ram har k3b og brasero som brenneprogram. synes de er ganske enkel og grei til sitt bruk. men finnes det noe mere avansert og mere valgmuligheter med det enn k3b og brasero ? det må være gratis. orker ikke betale for det. takker for svar Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hva er det du mangler av avanserte valgmuligheter? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 (endret) nei... synes de er så simple.. synte nero var simpelt da jeg hadde windows engang... Endret 20. august 2008 av Danielsm Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Simple? Nøyaktig hva er det du ønsker å gjøre som du ikke får gjort i disse? Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 K3B er da ganske avansert(?). Du kan jo bruke kommandolinjeverktøy, så du får finpusset hver minste lille innstilling, men noe sier meg at det egentlig ikke er det du er ute etter.. men er du ute etter noe mer avansert med flere valgmuligheter, så er muligheten der.. Lenke til kommentar
wil Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hei. For å være helt ærlig så tror jeg ikke du trenger noe mer avansert Brenne-program i Linux. Husk på at du faktisk skal forstå det også. Jeg skjønner ikke hva du skal med mer avansert Brenner-program. Et brenner-program skal bare brenne plater da. Det er liksom det de er laga for, men enkelte programmer har også den funksjonen at den kan brukes til å lage Cover også. Så du må nesten forklare hva du vil ha som er så avansert. Nå har jeg selv ikke vært borti så mye K3B egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå