vista223 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hei.. Jeg har lyst paa windows vista.. har sett att andre venner har vista med masse kule effekter.. hvilken vista er det som har det? f.eks n[r man legger ned en internett side eller andre ting... saa legges det ned paa en kul maate Lenke til kommentar
otis Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Vista Ultimate er jo den versjonen med mest funksjoner, men den har vel ikke så veldig kul måte å legge ned programmer på, foruten at man ser at den forsvinner ned til plassen på oppgavelinjen. Men det gjør man vel på XP også? Om det er veldig "fancy" funksjoner du tenker på, så er det sikkert noe tillegsprogrammer, som jeg ikke vet om. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg har Vista, og du må ihvertfall få deg Home Premium eller Ultimate (første er klart billigst). Selv har jeg premium som er versjonen med Aero grensesnitt (3d ect.). Ultimate har ikke så mye mer, men har hørt om beveglige bakgrunner osv. Håper dette var et greit svar. Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Lastet ned vista ultimate.. Er det noen effekter man må skru på ? som ikke er på. ?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå