Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

En liste med psykologer i Østfold

Gjest forvirretheletiden

Anbefalte innlegg

Gjest forvirretheletiden

Men hvem velger jeg?

jeg har 3 stk i Askim hvis navn er Aaettin Erais, Brita Hjermann, Paul Stronegger.

Det er også en del i Moss, Fredrikstad og Rygge.

Men, Askim blir lettest, så da er neste spørsmål...

Noen som har vært hos eller kjenner til hvilken av de som befinner seg i Askim som er å anbefale?

Har fått rekvisisjon så jeg er for det meste klar til å bestille time, men som med alt annet så vil jeg ikke sitte å fortelle alt til en person man ikke finner kjemien med...

Om noen forstår hva jeg mener...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har fått rekvisisjon så jeg er for det meste klar til å bestille time, men som med alt annet så vil jeg ikke sitte å fortelle alt til en person man ikke finner kjemien med...

Dette blir et et meningsløst spørsmål, siden ingen andre kan fortelle hvilken psykolog du kan "finne kjemien" med.

Hva og hvor mye du vil fortelle om problemene dine er jo også opp til deg selv. Og hvis du føler at kjemien er feil, så kan du jo bare bytte til noen andre, men tviler uansett på at dette vil være noe problem noen vil ha med de aller fleste psykologer.

Lenke til kommentar
Gjest forvirretheletiden

Dette blir et et meningsløst spørsmål, siden ingen andre kan fortelle hvilken psykolog du kan "finne kjemien" med.

Hva og hvor mye du vil fortelle om problemene dine er jo også opp til deg selv. Og hvis du føler at kjemien er feil, så kan du jo bare bytte til noen andre, men tviler uansett på at dette vil være noe problem noen vil ha med de aller fleste psykologer.

Ok, omformulering:

Det kunne være noen hadde vært hos en eller flere av disse og kunne si noe om psykologen.

Det finnes helt sikkert gode men også dårlige psykologer.

Lenke til kommentar

Stronegger går for å være en flink kar, har ikke vært hos han selv med har møtt han og har hørt mye bra om han.

Regner med at vi tenker på samme karen, han holder til som regel oppe ved DPS'en ved monaryggen.

Kan ikke si noe mer spesifikt en dette men han har vært noen år innen faget og vet hva han driver med.

Min anbefaling hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...