Gå til innhold

HP Pavilion tx2590eo eller Dell Latitude E4200

harrir

Anbefalte innlegg

Har begynt å studere og trenger en ny bærbar pc nå. Den forrige fra videregående begynner å bli litt for gammel, treg og ikke minst er alt for stor.

Hadde en liten stund en Dell Latitude D420 og det er den feteste laptopen jeg har vært borte i, så klarer ikke å ha noe større enn 12" tommer lenger.

Så derfor har jeg sett litt rundt på hva jeg kan ha av laptop-er og har i grunnen kommet fram til at HP og Dell er de to beste valgene(syns jeg). Har sammenlignet den HPen som ser best ut(i helhet, ikke utseende) og Dell D430, hvor jeg lett ville valgt HPen.

MEN, nå har jo E-serien til Dell blitt presenter og det ser veldig bra ut.

De to jeg vurderer nå er altså HP Pavilion tx2590eo og Dell Latitude E4200. Ja, jeg er klar over at E4200 ikke er å få tak i ennå, men håper at den kanskje kommer i nærmeste framtid.

Når det kommer til pris så er prisen til HPen grei (8000kr). Blir Dell pcen veldig mye dyrere (som jeg er litt redd for), så blir det kanskje HPen. (noen som tørr å gi et prisanslag på E4200?)

Som dere kanskje skjønner har jeg litt usikkert på hva jeg skal velge her, så det hadde jo vært flott om dere kunne komme med noen innspill. Hva syns dere om disse to laptopene/tror dere kan være best?

Dette er jo bare hva jeg har kommet fram til selv, kanskje dere har noen annet å anbefale?

Er åpen for alle forsalg...det meste jaffal ;)

Edit: litt skriveleif og formuleringsendringer

Endret av harrir
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Dell Latitude E4200 er ekstremt sexy og clean. Har befølt den :)

Veier kun 1 kg. Syns du definitivt bør gå for den hvis du har råd.

Hvis ikke så er jo de to andre gode alternativer. Lenovo'en er vel den klassiske bedriftsmaskinen som står i stil til skjorta og slipset. HP'en er nok mer rettet mot folk som ønsker en portabel multimedia/allround-PC.

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...