erik456 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hei, jeg har lenge lurt på om jeg skal modde det gammle kabinettet mitt Raidmax Scorpio 868.Å no har jeg bestemmt meg for det,men jeg trenger litt råd på veien siden jeg alldri har gjort dette før. Det jeg lurer på om jeg kan kun kjøpe et par spraybokser f.eks fra Europris å bare spraie det på eller må jeg kjøpe en spesiell lakk? Visst dere ser på bilde jeg har lagt med så kan dere se hvordan jeg tenker det skal bli. Jeg har gjerne lyst på innspill fra dere siden jeg har alldri gjort dette før. MVH Erik. Lenke til kommentar
erik456 Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Hei, jeg har lenge lurt på om jeg skal modde det gammle kabinettet mitt Raidmax Scorpio 868.Å no har jeg bestemmt meg for det,men jeg trenger litt råd på veien siden jeg alldri har gjort dette før. Det jeg lurer på om jeg kan kun kjøpe et par spraybokser f.eks fra Europris å bare spraie det på eller må jeg kjøpe en spesiell lakk? Visst dere ser på bilde jeg har lagt med så kan dere se hvordan jeg tenker det skal bli. Jeg har gjerne lyst på innspill fra dere siden jeg har alldri gjort dette før. MVH Erik. Ekstrem til lite respons det var Eg trenger hjelp. Takk på forhond Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Vent litt mer enn en halv time før du maser. Lenke til kommentar
erik456 Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Vent litt mer enn en halv time før du maser. Ok,men trur du/dere kan hjelpe meg. Endret 20. august 2008 av erik456 Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Lakk fra europris funker fjell. Øv deg kanskje litt først på ei papp plate slik at du får det ca. slik du vil ha det. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Lakk fra europris funker fjell. Øv deg kanskje litt først på ei papp plate slik at du får det ca. slik du vil ha det. ellers så kan du forhøre deg om det er noen du kjenner som er dyktige(da mener jeg folk som driver som seriøs hobby) til å tegne/male som kan gjøre det stilig for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå