kjelsnes Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Det var i Mai i år jeg gjorde det som jeg vil kalle den store "tabben". Jeg kjøpte en Sony Ericsson K660i fra Telenors nettsider. Allerede første uken merket jeg bla. at telefonen vibrerte litt og plutselig var alle tastene belyst og skjermen svart belyst. For å få telefonen på på skikkelig måte igjen måtte jeg fjerne batteriet og sette det i igjen. Noe jeg trodde bare kunne være et engangstilfelle, men det var det ikke. Etter den tiden har den regelmessig "sløkt" seg og gått i fullt lys. Men om det ikke skal være nok, batteriet går ufattelig fort. Men mitt problem er i hovedsak dette at telefonen går i svartskjerm. Har noen råd til hva jeg burde gjøre? Jeg tviler nesten på at Telenor vil høre etter på mine problemer om jeg sender epost til dem, om jeg kjenner Telenor rett. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Telenor kan mest trolig ikke løse problemet ditt via epost. Jeg tipper 1 eller mer av 5 mulige årsaker; - defekt display - software-problemer - støt/fall - fukt - defekt simkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå