Kosedyret Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 I et par dager nå har jeg slitt med at skjermen min konstant gir meg meldingen "Out Of Range." Så vidt jeg forstår er dette fordi at refreshraten og / eller oppløsningen er feil i forholdet skjerkort - skjerm. Jeg har prøvd å gå inn i safemode for å fjerne driverne og da resete instillingene til default. Problemet er at meldingen kommer også når jeg starter opp pcen i safe mode. I tilleg synest jeg det er rart at jeg ikke kan velge mods å starte i når jeg holder inne F8, men derimot når jeg holder inne F2. Jeg tok windowset mitt fra en venn med å ha HDDen min som first booti maskinen hans. Vi installerte det der og laget partisjoner. Kan problemet ligge i at jeg har fått hans instillinger drivere når jeg bootet fra hans system? HDDen hans sto i når jeg installerte. Det ville vært veldig fint om noen hadde giddet å hjelpe meg med det siste problemet i maskinen. :> Har veldig lyst å begynne å game på den nå. Haha. PS: Om jeg ikke får noen løsning innen en stund så har jeg en plan om å ta med HDDen min til en kompis av meg og installere driverne mine der.(Skjermkort driverne) Vil gjerne høre om hva folk mener om det også. Skulle ikke dette funke? Lenke til kommentar
Entim Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Har du ikke et valg om å starte i VGA mode?, bruk det så får du bilde og kan sette refresh rate riktig Lenke til kommentar
Kosedyret Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Så vidt jeg vet får jeg ikke noe valg om å starte i noen ting som helst. Når jeg bruker F2 så får jeg opp de vanlige windows start opp modesene. Safe Mode, og safe mode med de andre funksjonene samt å starte opp vanlig. Lenke til kommentar
Kosedyret Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 Ingen som har vært borti dette problemet før? Lenke til kommentar
Kosedyret Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Jeg må bare bumpe posten igjen. Endret 22. august 2008 av Averan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå