Gå til innhold

Bærbar PC, HP

Anbefalte innlegg

Det finnes flere varianter av notebook fra HP.

Jeg tenkte meg å ha Intel prosessor på de, men så er det slik at laptopen blir bare brukt en gang i blant men med ganske mange programmer oppe. Så AMD stiller jo sterkt til effektiv stabilitet ved ikke langvarig bruk.

Med intel tenkte jeg 6910p eller 8510p og med AMD aner jeg ikke om jeg skal velge HP en gang.

Men hovedspørsmålet er, er det stor forskjell på Intel og AMD i Laptoper?

og noen få spm, hvilken andre levandører leverer stabile(trenger ikke å være hyperkraftig), lite varme og kan brukes med dockingstasjon?

Sånn litt off topic, men multi skriver? Noen Tips om hva slags printer som skal brukes til hjemmearbeid, skriver ut på 2 sider(ikke nødvendigvis), scanning, faxing ?

takk på forhånd på alle innslag =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt hva du mener med "Så AMD stiller jo sterkt til effektiv stabilitet ved ikke langvarig bruk. "

Men AMD stiller aldri sterkt i mine øyne, da de trekker mer watt enn tilsvarende Intel prosessorer, som igjen fører til mer varme, dårliger batterikapasitet, mer støy.http://h10010.www1.hp.com/wwpc/no/no/sm/WF...9315.html"" target="_blank">Her finner du HP maskiner med de spesifikasjonene du ønsker, tror jeg.

Om det er litt dyrt, så kan du alltids kjøpe HP Pavilion, om du liker PC-ene "glossy".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...