TheCatIsALie Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Når jeg startet serveren min her om dagen virket det ikke på remote.. Har restartet, sjekket ip.. hva kan være galt? Trenger noe på denså kjapt svar hadde vært bra. Lenke til kommentar
Thoraxxx Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Når jeg startet serveren min her om dagen virket det ikke på remote..Har restartet, sjekket ip.. hva kan være galt? Trenger noe på denså kjapt svar hadde vært bra. Du har sjekket instillingene under Kontrollpanel -> System -> Remote/ekstern.? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Nei.. jeg kan 0,0000001% av hele server 2003.. Og jeg slår på serveren, venter lenge, så prøver jeg. Serveren blir ikke oppdaget, og uten skjermkabel direkte på det kan jeg ikke se skjermbildet.. Lenke til kommentar
Thoraxxx Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Nei.. jeg kan 0,0000001% av hele server 2003.. Og jeg slår på serveren, venter lenge, så prøver jeg. Serveren blir ikke oppdaget, og uten skjermkabel direkte på det kan jeg ikke se skjermbildet.. Prøv å pinge etter serverens navn, eks "ping server" dvs at server er navnet på serveren. Da får du ip-adressen til serveren. Hvis det virker har du ikke aktivert remote desktop på serveren, og da må du gjøre det først. Men råder deg til å koble til skjermkablen og se på intstillingene på "remote" under system i kontrollpanel på serveren. Lenke til kommentar
StormKnight Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Du kan også prøve telnet [servernavn] 3389 får du svar på den, så er rdp aktivert. Hvis den ikke svarer, må du nok koble til en skjerm å skjekke innstillingene. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Begynte bare plutselig å virke en dag... ;S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå